۰

توطئه ای در سوریه در راه است/ حادثه "خان طومان" در زمان آتش بس رخ داد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: با توجه به اینکه حتی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام آتش بس را در سوریه قبول ندارد این موضوع نشان میدهد که توطئه ای در راه است.
میزان ، کوثری ، سیاست ، صلح
میزان ، کوثری ، سیاست ، صلح
به گزارش پاپایا، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره اظهارات برخی از کارشناسان پیرامون اینکه آتش بس سوریه یک فرصت برای تسلیح تروریستها است و نمی توان به آمریکا اعتماد کرد، اظهار کرد: معمولا غربی ها و آمریکایی ها که حضرت امام خمینی (ره) همواره لفظ شیطان را برای انها به کار می برد قابل اعتماد نیستند و این واقعیتی روشن است زیرا شیطان هر موقعی که می بیند شکست می خورد از راه مسالمت آمیز و از طریق به کارگیری مفاهیمی چون صلح، آتش بس و حقوق بشر وارد عمل می شود تا جلوی یک شکست سنگین تر را بگیرد و طرف مقابل را فریب دهد.

وی افزود: آمریکایی ها که رسانه های بسیاری را در اختیار دارند در صدد فریب دادن طرفهای مقابل و بخصوص مقامات سوری هستند لذا با طرح موضوع آتش بس در سوریه دولتمردان این کشور را در منگنه قرار داده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم تأکید کرد: رفتار آمریکایی ها در برقراری آتش بس در سوریه به گونه ای است که اگر سوری ها آتش بس را نپذیرند می گویند دولتمردان این کشور جنگ طلبند و اگر هم آتش بس را بپذیرند آمریکایی ها توطئه خود را طراحی می کنند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم تاکید کرد: اتفاقی که در خان طومان و در زمان آتش بس رخ داد به خوبی ثابت کرد که نمی توان به آمریکایی ها و استراتژی های آنها اعتماد کرد زیرا شاهد بودیم که در قضیه "خان طومان" آمریکایی ها اجازه دادند که نیروهای تکفیری مجهز شوند و فاز عملیاتی خود را انجام دهند.

کوثری خاطر نشان کرد: ما هشدار می دهیم که در زمان آتش بس هم باید نیروهای سوری از یک آمادگی برخوردار باشند زیرا نمی توان به استکبار جهانی و آمریکا اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی حتی رژیم غاصب صهیونیستی اتخاذ سیاست آتش بس در سوریه را قبول ندارد، افزود: این موضوع نشان می دهد که توطئه دیگری در سوریه در کار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم تصریح کرد: نیروهای جبهه مقاومت باید از یک آمادگی کامل حتی در زمان آتش بس برخوردار باشند تا بتوانند با جریان تکفیری و توطئه ای که در پیش است مقابله کنند تا طرف مقابلشان نتواند به هدفش دست پیدا کند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424915