۰

محدودیت 140 کاراکتری توییتر بالاخره تغییر کرد

اگرچه توییتر پیش از این محدودیت 140 کاراکتری را از بخش Direct Messages خود حذف کرده بود، این محدودیت هم چنان برای توییت‌های معمولی در این شبکه اجتماعی باقی بود. توییتر نیز هیچ خبری درباره حذف کامل این محدودیت از زمان شروع به کار این سرویس تا به امروز منتشر نکرده بود. در هر حال این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان خود از تغییرات جدیدی خبر داده بود که به کاربران امکان می‌داد از این شبکه بیشترین استفاده را داشته باشند.
ی
ی
 به گزارش پاپایا، وییت‌های بلند توییتر بالاخره از امروز شروع به کار کرده‌اند، گرچه محدودیت این توییت‌ها هم چنان 140 کاراکتر است.
 
توییتر به منظور اینکه هم چنان به سیاست اولیه خود یعنی محدودیت 140 کاراکتری پایبند باشد و در عین حال به کاربران امکان دهد تا پست‌های طولانی‌تری را توییت کنند از راهکار متفاوتی استفاده کرده است. راهکار جدید توییتر به این معنی است که این شرکت بسیاری از محتوای موجود در پست های کاربران را جزو محدودیت 140 کاراکتری شمارش نمی‌کند.
 
قابلیت جدیدی که از امروز در اختیار کاربران قرار گرفته است به آنها امکان می‌دهد که بدون نگرانی در پست‌های خود از تصاویر، ویدیو، فایل GIF و نظرسنجی استفاده کنند و هیچ یک از این موارد جزو محدودیت‌های کاراکتر توییتر نخواهند بود. توییتر از این پس لینک‌های نقل قول سایر توییت‌ها را نیز در توییت‌های کاربران شمارش نخواهد کرد. در هر حالت کلی این تغییر به این معنی است که می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را به توییت‌های خود ضمیمه کنید بدون اینکه نگرانی 140 کاراکتر خود باشید.
 
توییتر هم چنین در حال بررسی یک سیستم پاسخگویی جدید است که نام کاربری فردی که به پیام او جواب می‌دهید را شمارش نخواهد کرد؛ اگر کاربر قصد پاسخگویی به چندین نفر را داشته باشد، تنها فردی که توییت اولیه را ارسال کرده است از تعداد کاراکترهای شمارش شده حذف خواهد شد. در هر حال عرضه عمومی این قابلیت اندکی زمان خواهد برد.
منبع: ubergizmo
کد مطلب: 425048