۰
امام جمعه اهل سنت سرباز؛

اقتدار ایران اسلامی محصول دفاع مقدس است/ دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: هفته دفاع مقدس مظهر حماسه سازی ملت ایران و رمز موفقیت در همه عرصه ها است.
اقتدار ایران اسلامی محصول دفاع مقدس است/ دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور
اقتدار ایران اسلامی محصول دفاع مقدس است/ دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور
به گزارش پاپایا، مولوی عنایت الله رسولی زاده در خطبه های نماز جمعه مینان سرباز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور از خودگذشتگی و ایثار مردان و زنانی است که در دوران جنگ تحمیلی با نثار جان و اطاعت از فرمان حضرت امام خمینی (ره) وظایف خود را به خوبی در دفاع از کشور انجام دادند.
وی افزود: کشورهای غربی و شیطان بزرگ با حمایت از صدام و تحمیل هشت سال جنگ علیه جمهوری اسلامی نتوانستند به انقلاب اسلامی آسیبی وارد کنند و بارها با خفت و خواری  بیان کردند که توان رویارویی از طریق نظامی با ایران را ندارند.
امام جمعه اهل سنت سرباز با اشاره به اهمیت هوشیاری جوانان در جنگ نرم دشمنان، تصریح کرد: دشمنان انقلاب به دنبال ضربه زدن به اسلام و ارزشهای دینی از طریق جنگ نرم هستند و ملت و مسئولان کشور باید بدانند که آمریکا و اسرائیل هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهند داشت.
وی تاکید کرد: آمریکا بزرگترین دشمن ملت ایران و همان شیطان بزرگی است که بیشترین حمایت را از بعثی ها در 8 سال جنگ تحمیلی داشت و باید مسئولان کشور بدانند که طبق آیات قرآن دست دراز کردن به سمت دشمنانی که درهمیشه تاریخ، به دنبال ضربه زدن به ایران بوده خیانت به خون شهدا و آرمان انقلاب اسلامی است.
رسولی زاده با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رهبر انقلاب همواره نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمنان را بسیار خطرناکتر از نفوذ امنیتی و اقتصادی آن دانستند و در طول 15 سال گذشته بارها به مسئله مقابله با نفوذ دشمنان اشاره کردند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه همه مردم موظفند با مجموعه عوامل و عناصر نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن در کشور به شدت مقابله کنند، تصریح کرد: توجه به بیانات مقام معظم رهبری و به کار گیری آنان در زندگی فردی و اجتماعی باعث می‌شود تا دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همچون همیشه در مقابل ملت ایران، شکست خورده و سرافکنده باشند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425122