۰
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان؛

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در میان مردم هستند/ افسران اطلاعاتی دشمن در پشت مرزها کمین کرده‌اند

رئیس کل دادگستری استان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره می‌خواهند از مرز به عنوان فرصتی علیه امنیت مردم ایران استفاده کنند.
دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در میان مردم هستند/ افسران اطلاعاتی دشمن در پشت مرزها کمین کرده‌اند
دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در میان مردم هستند/ افسران اطلاعاتی دشمن در پشت مرزها کمین کرده‌اند
به گزارش پاپایا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرباز اظهار داشت: همواره باید در جامعه صلح و امنیت برقرار باشد و اگر هم مشاهده شود که کسی قصد از بین بردن این امنیت را دارد همه وظیفه داریم تا  از طریق امر به معروف و نهی از منکر به صراط مستقیم هدایتش کنیم.
وی افزود: اگر مشاهده شود که فردی از طریق امر به معروف و نهی از منکر و توصیه به راه راست هدایت نمی شود باید وی  را به قوه قضائیه معرفی کنیم، اگر فردی خواست به حقوق عامه مردم تجاوز کند و امنیت مردم را بر هم بزند و جلوی رشد و تکامل مردم و جامعه را بگیرد این جاست که باید دستگاه قضایی ورود پیدا کند و جلوی فرد را بگیرد و احکام اسلام را که خداوند برای حفظ آرامش و امنیت آورده، اجرا کند.
 
رمز امنیت و توسعه همگانی همکاری عمومی است
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اولویت دستگاه قضایی استفاده از وجود معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان است، خاطرنشان کرد: باید شوراهای حل اختلاف در جامعه نهادینه شده چراکه همواره  بزرگان و ریش‌سفیدان تلاش خود را برای برقراری آرامش و امنیت بکار می‌گیرند.
وی ادامه داد: امنیت و توسعه امروز جامعه ما نعمت بزرگ خدادادی است که باید برای آن خداوند متعال را شاکر باشیم و همواره به یاد داشته باشیم که این موفقیت‌های بزرگ با توجه به دشمنی‌های دنیای استکبار به این راحتی به دست نیامده و تنها با همکاری خوب مردم ایجاد شده است.
 
افسران اطلاعاتی دشمن در پشت مرزها کمین کرده‌اند
حمیدی با بیان اینکه مردم استان ما مرزداران غیور نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره می‌خواهند از مرز به عنوان فرصتی علیه امنیت مردم ایران استفاده کنند به گونه ای که افسران اطلاعاتی دشمن در پشت مرزها کمین کرده‌اند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.
وی ادامه داد: امروز دشمن با سلاح پنهان به جنگ آمده که برای مقابله با آن نیازمند بصیرت و آگاهی هستیم تا بتوان این دشمن و اهداف شومش را بشناسیم.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اهمیت وحدت و بصیرت، تصریح کرد: دشمن وحدت و اتحاد ما را نشانه گرفته که لازم است در این زمینه بیشتر مراقبت کنیم البته باید گفت که مردم استان ما همواره با بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی که  دارند بسیار خوب عمل کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشته است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425732