۰
به بهانه هفتمین سالگرد شهدای وحدت؛

وحدت و خدمت، میراث ماندگار شهید شوشتری+تصاویر

شهادت این سردار رشید اسلام مهر تائیدی شد بر تأثیرات فرهنگی و امنیتی که شهید شوشتری در مدت حضورش در سیستان و بلوچستان برای مردم این منطقه انجام داده بود.
وحدت و خدمت، میراث ماندگان شهید شوشتری+تصاویر
وحدت و خدمت، میراث ماندگان شهید شوشتری+تصاویر
به گزارش پاپایا، 26 مهر ماه ۱۳۸۸ تاریخی است که هیچ گاه از حافظه ملت ایران و به خصوص مردم سیستان و بلوچستان پاک نخواهد شد. روزی که وحدت شیعه و سنی با شهادت معنا می گیرد، همان روز که خون پاک سرداران بزرگی چون شوشتری ها و محمدزاده ها در کنار خون بیش از ۴۲ نفر از شیوخ اهل سنت و مولوی های بلوچ در شهر سرباز به ثمر می نشیند و درخت یکپارچگی و وحدت انقلاب از قطره قطره خون شهدای بی گناه سرزمین مان جان می گیرد.
اهالی سیستان و بلوچستان هیچگاه همت مردانه سردار خدمت و وحدت نورعلی را از یاد نخواهند برد؛ شهیدی که فرماندهی لشکر ۵ قرارگاه نجف، قرارگاه حمزه و جانشینی فرمانده نیروی زمینی سپاه بخشی از مسئولیت هایش به شمار می رود تا اینکه اول فروردین ۸۸ نیز با حفظ سمت، فرماندهی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور را عهده دار و موفق می گردد با پیگیری و مجاهدتی خستگی ناپذیر تلاش در جهت ایجاد اتحاد بین طوایف شیعه و سنی در این استان را به افتخارات خود بیفزاید.
شاید یکی از بزرگ ترین جنایات تروریستی عبدالمالک ریگی شهادت شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بود. اما شهادت این سردار رشید اسلام بار دیگر مهر تائیدی شد بر تأثیرات فرهنگی و امنیتی که شوشتری در مدت حضورش در سیستان و بلوچستان برای مردم این منطقه انجام داد. او که در بین همرزمانش گفته بود: «آرزو دارم در میدان جنگ باشم و به شهادت برسم و جسم ناقابلم در راه خدا تکه تکه شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 425554