۰
مدير كل ثبت احوال سیستان و بلوچستان؛

تولد 48 هزار نوزاد در سیستان و بلوچستان /هر یک ساعت 11 نوزاد در استان به دنیا می آید

مدير كل ثبت احوال سیستان و بلوچستان از تولد بیش از 48 هزار نوزاد در 6 ماهه نخست سال خبر داد.
دنیا
تولد
سیستان و بلوچستان
دنیا تولد سیستان و بلوچستان
به گزارش پاپایا، رضا راحت دهمرده در گفت و با دادمردان، با اشاره به امار زاد و ولد در استان، اظهار کرد: بر اساس آمارهاي جمع آوري شده از ادارات ثبت احوال استان در 6ماه نخست سال 95 در هر روز 263 واقعه و در هر ساعت حدود 11 نوزاد متولد شده اند.
 در مجموع تعداد 48 هزار و  898 واقعه ولادت در استان به ثبت رسيده که با تفکیک جنسی  25  هزار186  واقعه ولادت پسران و 23 هزار و 712 واقعه ولادت دختران بوده است .
وی افزود: در 6 ماه اول سال 1395 تعداد کل وفات ثبت شده در استان 7هزار و 428  واقعه بوده که از این تعداد آمار وفات های ثبت شده با تفکیک جنسی 4 هزار و 702 واقعه وفات مردان و 3هزار و 356  واقعه وفات زنان اعلام شده است.
وی گفت: ثبت احوال به عنوان متولی ثبت وقایع حیاتی و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی کشور همواره سعی دارد تا با بروز رسانی ثبت وقایع حیاتی آمارهای دقیق از تحولات جمعیتی ارائه کند که این امر جز با همکاری مردم در ثبت به موقع وقایع حیاتی امکان پذیر نخواهد بود .
دهمرده با اشاره به اقدامات اداره ثبت احوال  استان خاطر نشان کرد: ثبت احوال در سالهای اخیر با مکانیزه کردن تمامی خدمات خود به سمتی پیش رفته است که تمامی وقایع به صورت آنلاین و برخط در پایگاه ثبت احوال کشور به ثبت برسد و می توان آمار لحظه به لحظه وقایع حیاتی را بررسی و تحلیل کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425578