۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز؛

آزادسازی موصل، پایانی بر خلافت نامشروع ابوبکرالبغدادی / وحدت همه اقوام برای خروج این غده سرطانی از دل عراق

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: وحدت همه اقوام در عراق باعث شده است تا صدای زنگ پایان خلافت نامشروع ابوبکرالبغدادی شنیده شود.
آزادسازی موصل، پایانی بر خلافت نامشروع ابوبکرالبغدادی / وحدت همه اقوام برای خروج این غده سرطانی از دل عراق
آزادسازی موصل، پایانی بر خلافت نامشروع ابوبکرالبغدادی / وحدت همه اقوام برای خروج این غده سرطانی از دل عراق
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اهمیت آزاد سازی موصل، اظهار کرد: عملیات آزاد سازی موصل به عنوان دومین شهر بزرگ عراق از اهمیت بالایی برای مردم عراق و حتی جهان اسلام برخوردار است چراکه داعش در حال حاضر بسیاری از مواضع خود در عراق و سوریه را از دست داده و اینک موصل را به عنوان مهمترین پایگاه قدرتمند خود در عراق انتخاب کرده است.
وی افزود: اگر به محل جای گیری این شهر مهم توجه کنیم خواهیم فهمید، موصل با فاصله کمی که مرزهای ترکیه و سوریه دارد به عنوان  یک شاه راه  تجاری برای داعش بسیار مهم است و در نتیجه خارج کردن این شهر از کنترل داعش، میتوان جلوی بسیاری از حرکات تروریست های داعش، را گرفت.
 
وحدت شیعه و سنی رمز نابودی داعش
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با  اشاره به حضور همه قومیت ها عراقی در عملیات آزاد سازی موصل، بیان کرد: موصل دقیقا همان شهری است که ابوبکر البغدادی، سرکرده این گروه تروریستی در آن ادعای خلافت کرد و حضور شیعه و سنی در این عملیات مهم  نشان از وحدت ملی مردم دارد و نمایشی از قدرت وحدت میان اقوام مختلف در یک کشور اسلامی است.
وی ادامه داد: همواره مردمی پیروز بوده اند که برای آزادی و دفاع از دین و وطن خود می‌ جنگیدن  و عملیات آزاد سازی موصل نیز برآوردی از اعتقاد و آزادگی ملت عراق است که در یک جوشش ملی می‌خواهند دست مزدوران و کوردلان وهابی را از کشور خود کوتاه کنند.
 
عملیات آزاد سازی موصل، پایانی بر خلافت خود خوانده داعش
رسول زاده با بیان این مطلب که اهل تسنن بیش از هر گروه دیگری از طرح تکفیری در موصل رنج بردند، خاطرنشان کرد: تروریست های وهابی و از خدا بی خبر داعشی از زمان تسلط بر موصل جنایات بیشماری در این شهر مرتکب شده اند که در این بین میتوان به بحران انسانی بیش از یک میلیون آواره این شهر و اعدام دو تن از علمای اهل سنت و امامان جمعه این منطقه اشاره کرد که تنها جرمشان، فراخواندن مردم به وحدت بود.
وی بیان کرد: اینک زمان آزادی کامل عراق و سوریه از دست این جنایت کاران است و دولت های حامی داعش باید بدانند که هیچ گاه نمی توانند حریف اعتقاد و باور مردم شوند و به یاری خدا در آینده ای نزدیک شاهد آزاد سازی کامل این دوکشور خواهیم بود.
این مدرس حوزه علمیه اهل سنت در پایان با تاکید بر لزوم وحدت و یکپارچگی میان اقوام، تصریح کرد: در این زمان حساس و موقعیتی که نیروهای مزدور داعش از همیشه ضعیف تر هستند و عملیات های موفق سربازان مدافع اسلام در عراق و سوریه شالوده این گروهک تروریستی را نابود کرده، وحدت و یکپارچگی اقوام تنها راه برای نابودی کامل داعش است.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 425731