۰

واکنش فرماندار ایرانشهر به توهین معاون عصبانی/ برخورد با کارمند متخلف همچنان در هاله ای از ابهام!

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه روز حادثه در ماموریت بودم، گفت: ارباب رجوع مورد نظر از متصرفین اراضی ملی بوده است با این حال این برخورد معاون خود را تایید نمی کنم.
فرماندار ایرانشهر
اراضی ملی
معاون
فرماندار ایرانشهر اراضی ملی معاون
در روز های اخیر معاون فرماندار ایرانشهر با پرتاب قندان سر ارباب رجوع را شکست؛ پس از این اتفاق موجی از انتقادات از برخورد معاون در فضای مجازی منتشر شد و مردم خواهان برخورد با این شخص شدند.
به گزارش پاپایا،  در تماسی که که خبرنگار حوادث عصرهامون با نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر داشت، وی در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری " چه برخوردی با کارمند خاطی شده است"، گفت: من در جلسه هستم بعدا تماس بگیرید. وی در ادامه سوال خبرنگار عصرهامون که "خیلی کوتاه پاسخ دهید چه برخوردی با این کارمند انجام شده است؟ "گوشی تلفن را قطع کرد. علی ای حال پس از انتشار خبر این پایگاه خبری متنی به نقل از فرماندار ایرانشهر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در تماس های متعددی که جهت صحت و سقم این متن خبرنگار اجتماعی عصرهامون با فرماندار ایرانشهر داشت، وی پاسخگوی تلفن خود نبود.

از برخورد معاون خود عذر خواهی می کنم در این متن آمده بود که نبى بخش داوودى فرماندار ايرانشهر درخصوص مشاجره يكى از پرسنل فرماندارى و پرتاب ظرف قندان به سوى ارباب رجوع توضيحاتى ارائه كرد: در ادامه این متن به نقل از داووی عنوان شده بود که : متاسفانه روز چهارشنبه ماموریت بودم که این اتفاق ناپسند صورت گرفته، البته ناگفته نماند فرد مصدوم هم همه اخلاقیات را زیر پا گذاشته و با فحش و ناسزا و هتاکی قصد حمله و تعرض داشتند، که متاسفانه  آقای"ب" به جهت دفاع از خود اقدام به آن عمل ناپسند کردند که اصلاً مورد تایید اینجانب و دولت مردمی تدبیر و امید نیست و نخواهد بود و اینجانب از این بابت عذرخواهی می کنم. در ادامه این متن آمده بود که :مضاف بر این ؛ فرد مورد نظر از متصرفین اراضی ملی میباشد که از سوی امور آب برابر سیاست های کلان دولت در خصوص برخورد با چاهای غیرمجاز ابلاغ شده تا نسبت به پر کردن چاه آب اقدام نمایند، که متاسفانه با حضور در دفتر معاون و هتاکی و قصد درگیری و گلاویز شدن و در آخر این برخورد صورت گرفته، البته بستگان و نزدیکان با حضور در دفتر معاون قضیه را فیصله و موضوع را حل و فصل کردند. انتهای پیام/
کد مطلب: 425892