۰

اهل سنت پذیرای زوار حسینی شدند/ حضور فعال سپاه و بسیج در خدمت رسانی به زائرین پاکستانی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون 20 هزار زائر پاکستانی وارد استان شدند که پیش بینی می شود امسال بیش از 50 هزار زائر وارد کشور شوند.
امور خیریه
اوقاف
زائر پاکستانی
امور خیریه اوقاف زائر پاکستانی
به گزارش پاپایا، به نقل از عصرهامون، چهل روز از روزی که کاروان حسین راهی کربلا شد می گذرد و بار دیگر عاشقان این امام رئوف با گفتن لبیک یا حسین کوله بار سفر بسته تا با پای پیاده راهی قطعه ای از بهشت شوند.
در این بین جوانانی که آرزوی زیارت حسین دارند هر سال با برپایی موکب در شهرهای مختلف کشور میهمان عاشقان حسین می شوند.

اهل سنت پذیرای زوار حسینی شدند حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون با بیان اینکه سال گذشته 9 هزار زائر پاکستانی وارد استان شدند، گفت: در دهه اول محرم امسال 20 هزار زائر پاکستانی وارد استان شدند که پیش بینی می شود این تعداد به بیش از 50 هزار نفر برسد. وی ادامه داد: امروز 2 هزار و 500 زائر وارد استان می شوند که پیش بینی می شود تا اواخر هفته بیش از 15 هزار زائر دیگر نیز وارد استان شوند. حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه همه ادارات پای کار آمدند، تصریح کرد: که تا کنون 5 موکب، 3 موکب تشیع و 2 موکب اهل تسنن برای پذیرایی از زوار حسینی در شهرهای زاهدان و میرجاوه برپا شده است.

حضور فعال سپاه و بسیج در خدمت رسانی به زائرین پاکستانی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: موکب امام خمینی در میرجاوه به همت نیروهای خاتم الاوصیاء سپاه راه اندازی شده است که در عضو گیری هایی که توسط این نهاد انجام شده است روزانه 100 نفر از بچه های بسیجی و خاتم الاوصیاء سپاه جهت پذیرایی از زوار حسینی به موکب ها مراجعه می کنند. وی با بیان اینکه آستان قدس روزانه یک هزار غذا در اختبار موکب ها قرار می دهد، ادامه داد: امیدواریم نهاد فرهنگی برای توزیع بسته های فرهنگی و مردم و خیرین نیز به این بخش بیشتر ورود پیدا کنند. انتهای پیام/
کد مطلب: 426008