۰

قرارگاه مقاومت شهید لاجوردی زندانهای استان میزبان زائرین پاکستانی/اسکان روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از زائران پاکستانی

موکب پذیرایی از زائرین پاکستانی به صورت خودجوش توسط بسیجیان قرارگاه شهید لاجوردی زندانهای استان برپا شده است .
اداره زندان
سازمان زندانها
زائر پاکستانی
اداره زندان سازمان زندانها زائر پاکستانی
به گزارش پاپایا، نقل از دادمردان،در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی عاشقان  اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روانه کربلا معلی شدند و جمع کثیری از زائرانن پاکستانی جهت شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق خاک ایران اسلامی روانه کشور عراق و کربلای معلی شدند.
در این بین برای پذیرایی از این زوار در برخی از شهر های کشور از جمله زاهدان موکب های آماده اسکان و پذیرایی از این زوار شده و اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان نیز به سهم خود تا پایان مراسمات اربعین حسینی با برپایی موکب در محل اداره کل زندانهای  استان  پذیرای عاشقان و زائران پاکستانی خواهد بود.
گفتنی است، موکب پذیرایی از زائرین پاکستانی جهت استقبال،ارائه خدمات فرهنگی مذهبی ، پذیرایی و اسکان موقت به صورت خودجوش  توسط بسیجیان قرارگاه شهید لاجوردی زندانهای استان  برپا شده است و بسیجیان قرارگاه شهید لاجوردی زندانهای استان  با حمایتهای مردمی و نذورات خیرین سعی دارند نقشی کوچک در خدمت به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام  ایفا کنند.
شایان ذکر است روزانه قریب به ۵۰۰ نفر از زوار پاکستانی در این موکب پذیرایی می شوند  و این موکب به مدت 10 روز پذیرای عاشقان و زائران پاکستانی خواهد بود.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426052