۰
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان سرباز؛

حجاب، نماد یک زن با هویت کامل اسلامی و ایرانی است

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان سرباز گفت: بی حجابی و بدحجابی محصول کثیف فرهنگ غربی در جهان و محصول پلید رضا خان در ایران است.
حجاب، نماد یک زن با هویت کامل اسلامی و ایرانی است
حجاب، نماد یک زن با هویت کامل اسلامی و ایرانی است
حسین داوطلب در حاشیه نهضت ما زنده ایم در گفتگو با خبرنگار پاپایا، با گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی نسل جوان به خصوص دختران با فرهنگ عفاف و حجاب است.
وی افزود: شهدا با خون خود آزادی و انسانیت را زمینه ساز رشد و رسیدن به تعالی قرار دادند و  باید روش وسبک زندگی دختران ما باید نیز با بهره مندی از سیره شهدا، برگرفته از حضرت زینب (س) و مادر بزرگوار ایشان حضرت زهرا (س)باشد
 مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه حجاب و عفاف مقدمه آزادی زنان و دختران مسلمان است، بیان کرد: همگان باید به این آزادی احترام بگذارند چراکه بی حجابی و بدحجابی محصول کثیف فرهنگ غربی در جهان و محصول پلید رضا خان در ایران بود و حجاب نماد یک زن با هویت کامل اسلامی و ایرانی است.
وی با اشاره به اینکه این همایش برای دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: توجه به عفاف و حجاب توسط دانش آموزان می توناد در موفقفیت آن ها تاثیرگذار باشد.
داوطلب در پایان با تاکید بر اینکه هدف از این تجمع مبارزه با جنگ نرم دشمن است، تصریح کرد:  ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگوهای عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمین‌مان از جمله اهداف مهم این نهضت است   . 
 
 
انتهای پیام
کد مطلب: 426180