۰

دشمنان به دنبال سوء استفاده از برخی اتفاقات داخلی هستند/ موضع گیری بدون تحقیق و تند برخی مقامات در اتفاقات اخیر مشهد مناسب نبود

دادستان کل کشور گفت:دشمنان باید بدانند که این اتفاقات تنها یک دعوای داخل خانواده است و هرگز این ملت از هر سمت و جناحی که باشند اجازه تحرک به دولت نخواهد داد.
اتفاقات
سوء استفاده
دشمنان
اتفاقات سوء استفاده دشمنان
به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید مرکزی سیستان و بلوچستان ، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: جابجایی دادستانها بعد چند سال خدمت کاملا امری لازم و طبیعی است.
وی ادامه داد: علت مقدم دانستن این استان سفر بنده به پاکستان بود و باید دادستان زودتر تودیع می‌شد تا با استان آشنایی پیداکرده و آماده مسائل بعدی شود.
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه ما درخواست پیشنهاد بالاتری به دادستان داده ایم، بیان کرد: همکاری و تعامل در حفظ امنیت و تقویت وحدت از برنامه های ایشان خواهد بود که ان شاالله در عمل را نشان خواهند داد.
 
امنیت امروز کشور حاصل تلاش و همکاری همه اقوام و مسئولان است
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان استان خاصی است چراکه همسایگی با دو کشور نا امن باعث شده تا حفظ امنیت مرز به صورت یک طرف از سوی ایران و به برکت مدیران، مسئولین، اقوام و عشایر محلی آن تامین شود و جا دارد تا همه عزیزانی که در ایجاد این امنیت که زبانزد همگان است نقش دارند تشکر کنیم.
منتظری با تاکید بر اینکه بزرگترین مولفه های ایجاد امنیت خود مردم هستند، خاطرنشان کرد: همه مردم باید مسئله امنیت را در اولویت قرار دهند چراکه همه شما در ایجاد این امنیت شریک هستید و در حالی که از ۴ طرف در حال مشاهده جنگ و وجود تروریسم هستم اما کشور ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری عادل و نیروهای جان بر کف، در امنیت کامل به سر می برد.
 وی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف دادستان ها دفاع از حقوق عامه مردم بوده و درخواست من از آنها این است که بیش از پیش برای دفاع از حقوق مردم تلاش کنند.
 
مردم جامعه بتوانند یک عین از عیون دستگاه قضا باشند
این مسئول دستگاه قضایی کشور با بیان این مطلب که تدبیر شرط لازمه هر اقدامی است، تصریح کرد: تدبیر عنصری است که باید در همه حال لحاظ شود و به دلیل اینکه دادستان نظارتی بر کل مجموعه استان دارد باید وظیفه نظارتی خود را به خوبی انجام داده تا هماهنگی خوبی را در بین دادستانهای استان به وجود آورد.
وی از موحدی راد خواست دفاع از حقوق مردن را سرلوحه کار خود قرار دهد و باهمکاری و تعامل با مردم و سایر دستگاه ها امور را پیش ببرد.
 حجت الاسلام محمد جعفر منتظری قاچاق مواد مخدر را از بزرگترین خطرات جامعه عنوان کرد و افزود: از مردم استان درخواست داریم تا برای منافع زودگذر سرمایه های کشور را از دست نداده و در زمینه مبارزه با قاچاق با مسئولین همکاری کنند چراکه همکاری مردم حرف اول را در موفقیت دستگاه های امنیتی و قضایی میزند.
 
افراطی گری و تند روی از سوی هر گروه و جناحی بد است
وی همچنین  با اشاره با اتفاقات اخیر مشهد گفت: بعد از این اتفاقات برخی مقامات بدون تحقیق شروع به موضع گیری کردند اما ابعاد قضیه به صورت کامل در دست برسی است.
منتظری بیان کرد: چطور شد وقتی که نمونه های فراوانی از این دست در جناح دیگر داشتیم همه ساکت بودند اما اینجا که جلوی سخنرانی گرفته شد از ریس جمهور گرفته تا دیگران اعتراض کرده و لب به سخن گشودند.
وی ادامه داد: من به عنوان یک مقام قضایی به همه دوستان می گویم که افراط، زیاده روی و تندروی چه ازسوی اصلاح طلبان و چه اصول گرایان بد است.
دادستان کل کشور در پایان با تاکید بر اینکه برخی جریانات ضد انقلاب می خواهند از این تو سر هم زنده ها سو استفاده کنند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که این اتفاقات تنها یک دعوای داخل خانواده است و هرگز این ملت از هر سمت و جناحی که باشند اجازه تحرک به دولت نخواهد داد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426214