۰
معاون اجرائی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان؛

سوختگیری غیر مجاز ۲۴ هزار و ۴۷۵ لیتر در سرباز / جریمه ۷۷۱ میلیون ریال برای راننده متخلف

معاون اجرائی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: 50 کارت سوخت هوشمند از یک خودروی پراید در شهرستان سرباز کشف شد که از آنها 24 هزار و 475 لیتر سوختگیری غیر مجاز صورت گرفته بود.
کشف 50 کارت سوخت هوشمند از یک خودروی پراید در سرباز / جریمه  771 میلیون ریال برای راننده متخلف
کشف 50 کارت سوخت هوشمند از یک خودروی پراید در سرباز / جریمه 771 میلیون ریال برای راننده متخلف
معاون اجرائی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به کشف تعداد زیادی کارت سوخت از راننده یک خودرو در سرباز، اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی در ایست و بازرسی شهرستان سرباز پس از توقیف یک دستگاه خودروی پراید تعداد 50 قطعه کارت هوشمند سوخت که متعلق به خودروهای گوناگونی بود را کشف و ضبط کردند.
وی با تاکید بر اینکه همه کارت های مکشوفه مسدود شده است، بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مقدار 24 هزار و 475 لیتر سوخت با استفاده از این کارت ها انجام شده است.
محمدحسین اشرفی در پایان با اشاره به اینکه متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر احضار شده است، تصریح کرد: این شخص به انجام تخلف اقرار کرد و شعبه رسیدگی کننده با توجه به اقرار متهم و مستند به قوانین و مقررات متخلف را علاوه بر الزام به عرضه سوخت در شبکه به میزان 771 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 426521