۰
رئيس پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان:

خستگی و خواب آلودگی باز هم حادثه آفرید/تصادف با کامیون جان راننده تویوتا وانت را گرفت

رئيس پليس راه جنوب استان گفت: برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با کامیون بنز در محور نیکشهر به ایرانشهر یک کشته برجا گذاشت تا بازهم خستگی و خواب آلودگی رانندگان در سیستان و بلوچستان حادثه آفرین شود.
خستگی و خواب آلودگی باز هم حادثه آفرید/تصادف با کامیون جان راننده تویوتا وانت را گرفت
خستگی و خواب آلودگی باز هم حادثه آفرید/تصادف با کامیون جان راننده تویوتا وانت را گرفت
سرهنگ يداله ستوده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به وقوع یک مورد تصادف در محور نیکشهر به ایرانشهر و  فوت یکی از رانندگان این حادثه، اظهار داشت: در ساعت 3 بامداد شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف منجر به فوت در برخورد يك دستگاه وانت تويوتا با  كاميون بنز در کيلومتر 25 محور نیکشهر به ایرانشهر ، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسي در محل حادثه حاضر شد.
وی افزود: در اين حادثه، يك دستگاه وانت تويوتا با يك دستگاه كاميون بنز به علت خستگي و خواب آلودگي برخورد کردند كه بر اثر شدت ضربه وارده راننده وانت تويوتا درمحل جان خود را از دست داده بود.
رئيس پليس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به علت این حادثه، بیان کرد: گشت تصادفات پلیس راه پس از حضور در محل و بررسی های کارشناسی، تخطی از سرعت مطمئنه و  نبود توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده وانت تویوتا را علت تصادف دانستند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از  محورهاي جنوب استان به صورت دوطرفه هستند، گفت: بیشترین علت وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان را تخطی از سرعت مطمئنه، خستگی و خواب آلودگی است و با توجه به محورهای دوطرفه در جنوب سیستان و بلوچستان، رانندگاني که قصد تردد در اين محورها را دارند نباید در هیچ شرایطی در زمان خستگي و خواب آلودگي رانندگي کنند و حتما  نکات ایمنی را رعایت کنند تا سفري سلامت و سراسر شادی را برای خود و خانواده رقم بزنند.
ستوده در پایان با اشاره به نقش سرنشینان خودرو در پیشگیری از حوادث جاده ای، تصریح کرد: سرنشینان خودروها میتوانند در طول سفر و هرگاه که متوجه خواب آلودگی راننده شدند به او تذکر داده  و رانندگان را به رفع خستگی تشویق کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در جامعه نباشیم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428271