۰

بی‌قانونی مصداق هرج و مرج و آشوب در جوامعه / امروزه دشمنان در لباس دوست ظاهر شده اند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دشمن شناسي از معروفات مهم جامعه است.
آشوب
بی‌قانونی
دشمنان
آشوب بی‌قانونی دشمنان
به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان؛ صبح امروز رئيس كل دادگستري  سيستان و بلوچستان در گردهمايي سالانه اميران، اعضاي شورا جماعت تبليغ، اظهار داشت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر نبايد در جامعه به فراموشي سپرده شود و بايد بيش از پيش در جامعه نهادينه شود.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به  اهميت اين فريضه الهي در جامعه، ادامه داد: علما و بزرگان امروزه در جامعه نه تنها در خصوص واجبات بلكه بايد در تمامي زمينه ها به مردم آگاهي بدهند.
وي افزود: مسئله وحدت در جامعه بسيار مهم و كليدي است و بايد نسبت به حفظ آن در بين مردم تلاش كرد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بيان اينكه مهم‌ترین منکر جامعه امروز ما مواد مخدر است، خاطرنشان كرد: افزايش سوء مصرف مواد مخدر در استان باعث از هم پاشي خانواده هاي زيادي شده است نياز امروز جامعه نهي مردم از اين مسئله است.
 
وي بيان كرد: دشمنان و نظام و انقلاب همواره براي ضربه زدن به ما در تلاشند كه تنها صلاح ما در برابر برخي فتنه ها فقط حفظ اتحاد و همدلي است كه اين مهم سرمايه گذاري هاي دشمن را از بين ميبرد.
رئيس دستگاه قضا در استان با اشاره به مسائل برجام دشمن شناسي را از ديگر معروفات مهم عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه امروزه دشمنان در لباس دوست ظاهر شده اند همه بايد به نوعي  دشمن شناس بوده و و در مقابل توطئه‌های دشمن لازم است هم خودمان بصیرت داشته باشیم.
وي ادامه داد: بی‌قانونی در جامعه مصداق هرج و مرج و آشوب است و تمكين از قوانين بر همه مردم واجب است.
حجت السلام حميدي تصريح كرد: از نيازهاي ديگر جامعه بحث اختلافات خانوادگس است كه بايد توسط خانواده ها و بزرگان مديريت شود.
انتهاي پيام/
کد مطلب: 426677