۰

۹دی روز میثاق ملت با مقام معظم رهبری و نظام است

مولوی یعقوب حسین بر گفت: دی روز همبستگی، میثاق وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام است،
۹دی
نظام
رهبری
۹دی نظام رهبری
به گزارش پاپایا؛ مولوی یعقوب حسین بر در گفت و گو با دادمردان، با تاکید بر اهمیت زنده نگاه داشتن حماسه 9 دی، اظهار داشت: حماسه9 دی مظهر بصیرت مردم ملی بود چرا که برخی دشمنان با علم کردن بحث انتخابات سعی در آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی را داشتند که مردم با بصیرت ایران با حضور در صحنه جلوی توطئه  شوم دشمنان را گرفتند.
این مولوی حقوقدان ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی  با شعله ورکردن این فتنه و عنوان بحث تقلب  قصد داشتند تا مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کرده و از این طریق اهداف خود را تامین کنند که به حمد خدا و بصیرت مردم به اهداف شیطانی خود دست نیافتند.
وی با بیان اینکه 9 دی روز همبستگی، میثاق  وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام است، افزود: ملت انقلابی ایران اسلامی که به گفته مقام معظم رهبری در بحث بصیرت افزایی پیشگام نخبگان  در جهان هستند با بصیرت افزایی و ایمان راسخ  توانستند توطئه  دشمنان را خنثی کرد.
مولوی حسن بر در ادامه گفت:  9 دی  روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و یکی از  مهمترین دلایل اهمیت این روز نمایش  بصیرت  مردم  ایران است.
وی در پایان بیان کرد: مردم در حماسه 9 دی به همه دنیا ثابت کردند که حافظ  ولایت، نظام جمهوری اسلامی،  ارزش ها و دستاوردهای نظام و پاسدار خون شهداهستند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 426817