۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز:

مراکز دفاعی و تسلیحات نظامی کشور مهمترین خط قرمز نظام/ آمریکا امتحانش را در برجام پس داده است

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: بازدید از مراکز نظامی کشور خط قرمز نظام و ملت ایران است و به هیچ عنوان نباید دولت زیر بار چنین درخواستی از سوی دشمنان برود.
مراکز دفاعی و تسلیحات نظامی کشور مهمترین خط قرمز نظام/ آمریکا امتحانش را در برجام پس داده است
مراکز دفاعی و تسلیحات نظامی کشور مهمترین خط قرمز نظام/ آمریکا امتحانش را در برجام پس داده است
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اینکه عبور از خط قرمزهای انقلاب ادامه دار شده است، اظهار داشت: موضوع بازدید از تسلیحات نظامی ایران توسط آمریکا و سازمان ملل بازی جدید غرب برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: متاسفانه خطوط قرمز ما یکی پس از دیگری نادیده گرفته میشود و اینک پس از تعطیلی بسیاری از مناطق هسته ای ایران و تخریب کامل دستاوردهای دانشمندان شهیدمان، بازدید دشمنان این ملت از مراکز دفاعی کشور که نه تنها خط قرمز انقلاب اسلامی است بلکه در تمام دنیا به عنوان خط قرمز دولت ها شناخته میشود، موضوعی جدی و غیر قابل باور است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با گلایه از عدم موضع گیری دولت در برابر زیاده خواهی های آمریکا و متحدانش، بیان کرد: نباید در برابر هر خواسته غربی ها تسلیم باشم و هرچه آنان از ما درخواست کنند دو دستی به آنان اهدا کنیم بلکه باید با جدیت و قدرت در برابر زیاده خواهی های غرب ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: بی شک افرادی که تاکنون به غرب اعتماد داشتند و بد عهدی های غربی ها را باور نداشتند پس از برجام و تحریمهای جدیدو نابودی دستاوردهای هسته ای ایران در برابر دستاورد تقریبا هیچ به این باور رسیده اند که نمیتوان به آمریکا و متحدانش اعتماد کرد.
رسولی زاده بازدید از مراکز دفاعی کشور را به معنای تسلیم در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه در برابر دشمنان تسلیم نشده و نخواهند شد و بهتر است دولت مردان ما نیز با اتکا بر قدرت ایمان و پیروی از راه شهدا و عنایت به بیانات گهربار مقام معظم رهبری اقدام کنند و تنها برای ایجاد رابطه با آمریکا همه دارایی های ملت را نابود نکنند.
وی در پایان با گلایه از برخی ساست های غلط دولت یازدهم، تصریح کرد: نباید در هر شرایطی با دشمنان طرح دوستی ریخت و بارها از یک سوراخ گزیده شد، آمریکا به دنبال نابودی همه دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بازدید از مراکز نظامی کشور باعث میشود تا در آینده علاوه بر اینکه آنان بهانه هایی گوناگونی برای تحریمهای ظالمانه بر ضد ملت ایران به دست خواهند آورد میتوانند با جاسوسی نظامی زمینه ساز مشکلات بزرگی برای ما شوند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428409