۰

فتنه ۸۸ آزمایش و سنگ محکی بود برای خواص

سازمان بسیج حقوق دانان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای فتنه ۸۸ را آزمایش و سنگ محکی برای خواص عنوان کرد.
سنگ محکی
خواص
فتنه 88
سنگ محکی خواص فتنه 88
به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، سازمان بسیج سازمان بسیج حقوق دانان استان سیستان و بلوچستان، به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:     بسمه تعالی
ویژگی مهم خورشید تابیدن و روشنایی است.یوم الله نهم دیماه مانند خورشیدی در میان مناسبتهای مختلف سال می درخشد روزی که ملت بیدار با در دست داشتن پرچم بصیرت و آگاهی، چشم انداز  تازه ای پیش روی انقلاب قرار دادند.
در روزگاری که گرد و غبار فتنه چهره ارزشهای انقلابی و اسلامی را فراگرفته و پوشیده و تشخیص حق از باطل را دشوار نموده بود ولی فقیه زمان به عنوان چراغ هدایت نظام مقدس اسلامی،روشنی بخش تاریکی گشته و مردم عزیز با پیروی از فرامین امام خود راه را از بیراهه تشخیص داده و بار دیگر توطئه بزرگ آمریکای جهان خوار و اجانب را نقش بر آب نمودند.
گرچه نهم دی ماه به عنوان نماد بصیرت در تقویم ملی،ثبت گردید لیکن از آنجایی که یک حرکت عاشورایی بوده،براساس منطق کل یوم عاشورا، هر روز برای جامعه اسلامی ایران روز بصیرت است.
فتنه ۸۸ آزمایش و سنگ محکی بود برای خواص که مواضع خود را بصورت شفاف بیان کنند که متاسفانه برخی از خواص مواضعی غلط و خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران اتخاذ و عده ای نیز با سکوت خود آب در آسیاب دشمن ریختند و اکنون نیز با گذشت ۷ سال از آن حادثه تلخ با رفتار و گفتار خود نه تنها مواضع خود را از ضد انقلاب متمایز نمی کنند بلکه سعی در فراموش ساختن این عبرت عاشورایی از اذهان مردم و به خصوص جوانان عزیز دارند،اینان همان خواص بی بصیرت هستند که معتقدند انقلاب و انقلابی گری پایان یافته است.
و اما در زمانه ای که در اقصی نقاط عالم و به خصوص در منطقه غرب آسیا و به اصطلاح خاورمیانه در سال های اخیر شاهد جنگ و خونریزی توسط گماشتگان آمریکا،انگلیس و اسرائیل با اسم اسلام و رسم شیطانی بوده و هستیم،این قطب نمای بصیرت است که با اشاره چراغ راه هدایت انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا دردستان ملت انقلابی ایران و جوانان عاشق انقلاب در کشورهای سوریه،لبنان،عراق،افغانستان و بحرین قرار گرفته و فتنه ها را یکی پس از دیگری خنثی نموده و پیروزی جبهه حق را به ارمغان آورده و شکست را نصیب جبهه باطل به سرکردگی آمریکا که در حال جنگ نیابتی است می نماید.
از فتنه هایی که در چند سال اخیر بارها مورد تذکر سکاندار انقلاب قرار گرفته مذاکرات برجام است با حیله گری آمریکا و انگلیس و.... و اعتمادی که دولتمردان به آمریکا نمودند متاسفانه به فرجامی ناخوش رساند و نقض برجام را از سوی عهدشکنان در پی داشت.
حقوقدانان بسیجی سیستان و بلوچستان ضمن افزودن به بصیرت خود، این نقض معاهدات بین المللی را به لحاظ حقوقی کاملا محکوم و از دست اندرکاران می خواهد که با سرلوحه قرار دادن فرمایشات حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب از اعتماد به آمریکا و اجانب خودداری و توجه خود را به توان داخلی و جوانان معطوف داشته و بصیرت انقلابی را در همه امورات به منصه ظهور برسانند.
 
و من الله التوفیق
سازمان بسیج حقوق دانان استان سیستان و بلوچستان
کد مطلب: 426875