۰

فقر فرهنگ ترافیکی، عامل اصلی حوادث و سوانح رانندگی

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: فقر فرهنگ ترافیکی، عامل اصلی بی انضباطی ترافیکی و سوانح رانندگی است.
سوانح رانندگی
فرمانده انتظامی
سیستان وبلوچستان
سوانح رانندگی فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان
به گزارش پاپایا؛ به نقل از زاهدانه، سردار حسین رحیمی در کارگاه آموزشی ویژه مدیران اجرایی پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فقر فرهنگ ترافیکی و عدم رعایت قوانین، عامل اصلی بی انضباطی ترافیکی و حوادث و سوانح رانندگی است.
وی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزش در گروه های مورد هدف گفت: با توجه به تغییرات فزاینده ای که در بخش های مختلف اجتماعی در جامعه رخ می دهد، ما نیازمندیم که علوم مختلف خود و به ویژه علومی که مرتبط با حوزه کاری ما قرار دارند مطابق با نیاز های جامعه، به روز کنیم تا بتوانیم در ماموریت های حوزه کاری خود موفق باشیم .
این مسئول اشاره با اینکه تمام بخش های نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه دارند ، افزود: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل نوع ماموریتی که بر عهده دارد در بین بخش های مختلف پلیس، ارتباط بیشتری را با مردم جامعه دارد.
وی نقطه اتکای نیروی انتظامی را مردم خواند و گفت: بر اساس راهبرد جامعه محوری و مردم مداری پلیس، تمام برنامه های نیروی انتظامی براساس نیاز های مردم تعریف شده است .
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: اقتدار و شخصیت با استفاده از قدرت، زور و بد رفتاری به دست نمی آید بلکه در سایه تعالی رفتار، احترام به مردم و رعایت حقوق شهروندی محقق می شود .
وی جامعه هدف در پلیس راهنمایی و رانندگی را رانندگان خودروها، راکبان موتورسیکلت ها و سرنشینان آنها و عابرین پیاده بیان کرد و گفت: برخورد قانونی و مجدانه با رانندگان متخلف، باید بدون اغماض و توام با احترام صورت پذیرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426989