۰

پیشگیری از جرایم از اولویت های نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: پیشگیری از جرم و فراهم کردن امنیت و آرامش از جمله رسالت ناجا است.
انتظامی
پیشگیری
جرایم
انتظامی پیشگیری جرایم
به گزارش پاپایا؛ سرهنگ علی عارف نژاد در گفت و گو با خبرنگار دادمردان، با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم مهمترین عامل کاهش جرایم  در جامعه است،اظهار داشت: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و فراهم کردن امنیت و آرامش شهروندان است.
 
فرمانده انتظامی زاهدان در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی از شهرستان زاهدان، بیان کرد: استقرار نیروها در سطح شهر و منطقه‌بندی کردن شهرستان به نقاط مختلف از جمله اقدام‌های پیشگیرانه کوتاه مدت بوده و نیروی انتظامی وظیفه دارد  تمام تلاش خود را در برقراری آرامش و امنیت شهر به‌ کار گیرد.
این مسئول انتظامی افزود: سرقت یکی از پرتکرار ترین جرایم استان شناخته شده و در این راستا علاوه  بر نیروهای امنیتی مردم نیز می توانند با نصب کردن دوربین های مدار بسته در منازل، ساختمان ها و محل کسب و کار  می توانند در کاهش و پیشگیری از جرایم در جامعه سهیم شوند.
سرهنگ عارف نژاد با تاکید بر ضرورت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه گفت: با افزایش تعامل بین بخشی میان دو دستگاه قضایی و انتظامی و بهره گیری ازظرفیت های آن باید در جهت پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه تلاش کرد.
وی در پایان بیان کرد: در راستای کاهش پیشگیری از سرقت به زودی طرح نگهبان محله در شهرستان به اجرا در می آید.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427009