۰

انقلاب آموزشی در شهرستان قصرقند/ کلنگ ساخت مدرسه دنسرتلنگ به زمین زده شد+تصاویر

کلنگ ساخت مدرسه ۱۲کلاسه هیدرولیک با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان قصرقند، نماینده نوسازی مدارس و خیرین بانی این طرح در روستای دنسرتلنگ به زمین زده شد.
انقلاب آموزشی در شهرستان قصرقند/ آرزوی دانش آموزان تلنگ، ساخت آزمایشگاه و کلاس هوشمند است
انقلاب آموزشی در شهرستان قصرقند/ آرزوی دانش آموزان تلنگ، ساخت آزمایشگاه و کلاس هوشمند است
حمیرا ریگی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت 8هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان احداث می شود.
وی افزود: ساخت مدرسه در شارک، کوچو و گورچاری بخش تلنگ  نیز از اولویتهای مدرسه سازی این بخش است که امیدواریم بتوانیم با حمایت مردم و خیرین در این نقاط نیز مدارسی را تاسیس کنیم.
فرماندار شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه زمین این مدرسه توسط یکی از خیرین تلنگی اهدا شده بود، بیان کرد: برنامه ریزی ساخت این مدرسه نیز با حمایت خیرین تهرانی انجام شده است.
 
فرماندار قصرقند باعث ایجاد انقلاب آموزشی در شهرستان شده است
مسئولین آموزش و پرورش شهرستان قصرقند نیز گفت: تحولات آموزشی به وجود آمده در قصرقند پس از روی کار آمدن حمیرا ریگی به عنوان فرماندار این شهرستان باعث شد تا ما شاهد انقلاب آموزشی در شهرستان قصرقند باشیم.
لازم به ذکر است که پس از مراسم کلنگ زنی روستای دنسرتلنگ، مسئولین شهرستانی از محل مدرسه متوسطه بخش تلنگ که جوابگوی نیاز دانش آموزان نیست بازدید کرده و با دانش آموزان به گفت و گو پرداختند.
دانش آموزان این مدرسه از آرزوها و خواسته های خود برای فرماندار و خیرین سخن گفته وخواستار تأسیس کتابخانه، آزمایشگاه و کلاس هوشمند شدند.
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 427119