۰
درحاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام عنوان شد؛

شهرستان سرباز میزبان بهترین فرزندان انقلاب/ شهدا مایه عزت و سرافرازی جامعه هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: پس از سالها انتظار شهرستان سرباز نیز میزبان بهترین فرزندان انقلاب شد.
شهرستان سرباز میزبان بهترین فرزندان انقلاب/ شهدا مایه عزت و سرافرازی جامعه هستند
شهرستان سرباز میزبان بهترین فرزندان انقلاب/ شهدا مایه عزت و سرافرازی جامعه هستند
حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: امروزه به واسطه وجود شهدا در جای جای کشور خیر و برکت در جامعه نمایان است و اینک جای بسی افتخار است که این سه شهید گمنام دفاع مقدس شهرستان سرباز و این خاک شهید پرور را متبرک کردند.
وی ادامه داد: سالها بود که مردم شهرستان سرباز چشمشان به راه جاده انتظار سفید شد ولی امروز شهر راسک به وجود مقدس سه شهید گمنام مزین و عطرآگین شد و یادگاران دفاع مقدس در شهر راسک آرام گرفتند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با بیان اینکه از آغازین دقایق صبح امروز، مردم راسک  برای ورود لاله‌های وطن به این منطقه لحظه شماری می کردند، گفت: شهدا مایه عزت، سرافرازی، امید و رحمت در جامعه هستند ومطمعنا از این پس در این منطقه شاهد برکات وجود مطهرشان هستیم.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم و مسئولین ، بیان کرد: در هیچ مراسمی چنین جمعیتی حاضر نبودند و این حضور پرشور مردم از شهرها و روستاهای اطراف را میتوان به عنوان نمایشی از عشق و علاقه این مردم نسبت به شهدا دانست.
افتخار مردم شهرستان سرباز، میزبانی از فرزندان روح الله است
مسئول هیئت فاطمه الزهرا(س) شهرستان سرباز نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، بیان کرد: نمی توانیم باور کنیم که انتظار ده ساله مردم شهرستان سرباز نیز به سر آمده و ما نیز میزبان بهترین فرزندان روح الله هستیم.
محمد رحیمی افزود: امروز بزرگترین آرزوی مردم شهرستان سرباز به واقعیت پیوست و این مردم نیز با حضوری حماسی، عشق و علاقه خود را به شهدا نشان دادند.
وی با تاکید بر اینکه شهدا بهترین معلمان آزادی و مبارزه با استکبار هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم وجود پر برکت شهدای گمنام در راسک باعث شود تا ما نیز از آنان درس آزادگی و آزادمردی بگیریم.
رحیمی در پایان با دعوت از عموم مردم شهرستان سرباز برای شرکت در مراسم شام غریبان شهدای گمنام، تصریح کرد: این مراسم پس از نماز مغرب در محل مسجد فاطمه الزهرا(س) راسک برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 427460