۰

بلک‌بری آئورورا معرفی شد؛ میان‌رده‌ای برای اندونزی

بلک‌بری سال 2017 را جدی آغاز کرده و پس از معرفی KEYone در کنگره جهانی موبایل امسال، حال از یک میان‌رده رونمایی کرده است: BlackBerry Aurora
بلک‌بری آئورورا معرفی شد؛ میان‌رده‌ای برای اندونزی
بلک‌بری آئورورا معرفی شد؛ میان‌رده‌ای برای اندونزی
به گزارش پاپایا، بلک‌بری این روزها با شرایط خاصی به حیات خود ادامه می‌دهد. این شرکت در حال حاضر وظیفه طراحی، تولید و توزیع جهانی گوشی‌هایش را بر عهده کمپانی چینی TCL گذاشته که اولین گوشی تولید شده این شرکت با برند بلک‌بری، KEYone، در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شد. با این حال در برخی بازارهای خاص بلک‌بری تصمیم گرفته که وظیفه تولید و طراحی گوشی‌هایش را به شرکت‌های محلی واگذار کند. اندونزی یکی از این کشورهاست که گوشی‌های بلک‌بری در آن محبوبیت خاصی دارند. در اندونزی وظیفه طراحی و تولید گوشی‌های بلک‌بری بر عهده شرکت BB Merah Putih است و این شرکت اخیرا از اولین گوشی خود با برند بلک‌بری پرده برداشته است.
BlackBerry Aurora اختصاصا برای اندونزی و عرضه در این کشور طراحی شده است. این گوشی اولین محصول با برند بلک‌بری است که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که در کشور اندونزی خواهان بسیاری دارد.

بلک‌بری آئورورا یک گوشی میان‌رده با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 720p است. پردازنده این محصول از نوع اسنپدراگون 425 بوده و 4 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی این محصول نیز 32 گیگابایت است و البته این گوشی از حافظه‌های جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی آئورورا 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن به گفته‌ی سازنده جوابگوی 20 ساعت استفاده مداوم و 30 ساعت استفاده در حالت آماده به کار است. بلک‌بری آئورورا به صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا عرضه می‌شود و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی می‌توان آن را خریداری کرد. قیمت این محصول 260 دلار تعیین شده است.
پیش‌فروش این محصول آغاز شده و برای کسانی که این محصول را پیش‌خرید کنند یک بلندگوی JBL Go و یک فیلیپ‌کاور هوشمند به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.
کد مطلب: 427485