۰

مرگ مردی که آیفون خود را در حمام شارژ کرده بود

مردی به نام ریچارد، در وان حمام منزلش به علت شارژ کردن آیفون درگذشت. همسر ریچارد، بدن بی جان او را در حالی که چندین جای سوختگی بزرگ در آن مشاهده می شد، در منزلشان در لندن یافت.
مرگ مردی که آیفون خود را در حمام شارژ کرده بود
مرگ مردی که آیفون خود را در حمام شارژ کرده بود
به گزارش پاپایا، به نقل از دیلی میل، زمانی که پلیس در صحنه حاضر شد، سیمی را که از راهروی منزل این زوج انگلیسی تا حمام ادامه یافته بود، پیدا کرد. کریگ پاتینسون، پلیس حاضر در منزل ریچارد، در خصوص این مشاهده خود چنین گفت:
 
 
ما دیدیم که آیفون متصل به سیم و شارژر آن در حمام وجود دارد. سیم متصل به آن، بر روی زمین قرار داشت و این طور به نظر می رسد که ریچارد احتمالاً در حال شارژ کردن گوشی آیفون خود بوده و آن را بر روی سینه خود قرار داده بوده است. هم چنین احتمالاً مکان بین شارژر گوشی و کابل، بیشترین تماس را با آب داشته است.
 
 
این پلیس ادامه می دهد که مرگ مرد 32 ساله انگلیسی، برق گرفتگی تصادفی بوده است. البته این موضوع که استفاده از گوشی های هوشمند در مکان های آبی همچون حمام و استخر خطرناک است و می تواند منجر به مرگ شود، هنوز در ذهن بسیاری از کاربران نیست و آن ها توجهی به این مسئله مهم ندارند.
 
پلیس از اپل خواسته تا اخطارهای مربوط به این موضوع را همراه با گوشی، به خریداران تحویل دهند. اپل هنوز به این مطلب واکنشی نشان نداده است.
 
کد مطلب: 427539