۰
در گفت و گو با علمای اهل سنت عنوان شد؛

ملت ایران برنده اصلی انتخابات/نامزدهای منتخب به شعارهایشان عمل کنند

علمای اهل سنت شهرستان سرباز با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، مردم را پیروز واقعی حماسه29 اردیبهشت دانستند.
ملت ایران برنده اصلی انتخابات/نامزدهای منتخب به شعارهایشان عمل کنند
ملت ایران برنده اصلی انتخابات/نامزدهای منتخب به شعارهایشان عمل کنند
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه پیروز واقعی انتخابات مردم بودند، اظهار داشت: ملت ایران با حضور چشمگیر در انتخابات بار دیگر حماسه ای بزرگ و ماندگاری در تاریخ کشور را خلق کرده و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
وی افزود: پیام انتخابات برای دوستان انقلاب اسلامی نمایشی از وحدت و بصیرت سیاسی، و برای دشمنان همچون مشتی محکم بر دهان زیاده خواهان و استکبار جهانی بود.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با تقدیر از حضور همه اقوام و اقشار مختلف مردم در انتخابات، بیان کرد: منتخبین ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید قدردان آرای مردم بوده و برای حل مشکلات آنان با تمام قوا تلاش کنند.
وی ادامه داد: در زمان تبلیغات انتخاباتی هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شعارها خاصی داشته و قول هایی به ملت ایران داده شد که امید است منتخبین به وعده های خود عمل کرده و تا پایان دوره چهارساله انجام وظیفه خود آن شعارها را از یاد نبرند.
رسولی زاده در پایان با اشاره به اینکه مسئولین خدمت گذاران ملت هستند، تصریح کرد: مسئولین باید بدانند که هرچه دارند از این مردم است و همانگونه که ملت به میدان آمده و از نظام حمایت کردند آنان نیز در پاسخ به این شکوه حضور، با تمام قدرت در خدمت آنان بوده و برای تحقق خواسته های این مردم همیشه در صحنه تلاش کنند.
 
شعارهای انتخاباتی نامزدها نباید فراموش شود
مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک به منتخبین شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات نشان دهنده علاقه این مردم نسبت به انقلاب و سرنوشت آنهاست.
وی انتخابات ایران را اوج مردم سالاری دینی دانست و افزود: شکوه حضور همه اقوام و اقشار مختلف مردم در انتخابات و مشارکت برای ساختن آینده کشور، بالاترین حماسه ای است که مردم یک کشور می توانند خلق کنند.
امام جمعه اهل سنت راسک خاطرنشان کرد: کاندیداهای منتخب باید قدردان این حضور میلیونی بوده و با تکیه بر ایمان، شجاع، صداقت، اصول انقلاب و رهنمود های مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف کشور سهیم باشند.
وی با تاکید بر اینکه وعده ها و شعارهای انتخاباتی نامزدها نباید فراموش شود، بیان کرد: افراد منتخب باید به وعده های خود عمل کرده و همواره به یاد داشته باشند که خدمت گذار این ملت هستند و باید با همه توان به مردم و انقلاب خدمت کنند.
رئیسی در پایان با تقدیر از حضور همه اقوام و اقشار در انتخابات، تصریح کرد: پیروز واقعی انتخابات مردمی بودند که همچون همیشه با شکوه و اقتدار به میدان آمده و با وجود گرمای هوا و مشکلات فراوان، در صف های طولانی شعب اخذ رای حاضر شدند و حمایت خود را از انقلاب و رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام//
کد مطلب: 428008