۰
فرماندار شهرستان نیکشهر:

پیشرفت 60درصدی پروژه های بهداشتی درمانی نیکشهر/ حوزه سلامت شهروندان اولویت کاری ماست

فرماندار نیکشهر از ساخت 60 پروژه بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 188میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی60درصدی میتواند باعث ایجاد تحولی بزرگ در حوزه سلامت شهروندان شود.
پیشرفت 60درصدی پروژه های بهداشتی درمانی نیکشهر/ حوزه سلامت شهروندان اولویت کاری ماست
پیشرفت 60درصدی پروژه های بهداشتی درمانی نیکشهر/ حوزه سلامت شهروندان اولویت کاری ماست
صاحب گل صالحی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به پروژه های در دست ساخت بخش بهداشت و درمان شهرستان نیکشهر، اظهار داشت: 60 پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان نیکشهر  با پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد و اعتبار 188میلیارد ریال  در حال ساخت و اجراست.
وی افزود: اقدامات خوبی در بخش بهداشت و درمان نیکشهر انجام شده تا جایی که بیمارستان محمد رسول الله(ص) این شهرستان پس از 2 سال تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
فرماندار نیکشهر  با اشاره به برخی از پروژه های در دست ساخت حوزه بهداشت و درمان شهرستان، بیان کرد: ساخت خانه های بهداشت، پایگاه های اورژانس، مرکز تسهیلات و بلوک زایمانی، کلینیک ویژه مرکز روستایی، مرکز سرطان و غربالگری، پانسیون پزشک، آزمایشگاه رفرانس، مسکن متخصص و پایگاه سلامت از جمله طرح های بهداشتی درمانی است که با پیشرفت خوب فیزیکی در حال ساخت است.
وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات مدیران رسانه ای شده و به اطلاع مردم برسد، خاطرنشان کرد: کاهش هزینه های درمان، ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی، توجه به ساخت خانه های بهداشت روستایی در نقاط مختلف و بهره‌مندی جمعیت محروم روستایی نیکشهر گوشه ای  از خدمات  خوب دولت در بخش بهداشت و درمان شهرستان است.
صالحی در پایان تصریح کرد: در شهرستان نیکشهر با وجود همه محرومیت هایی که وجود دارد خدمات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده تا مردم این منطقه از کشورمان بدون مشکل و در محل زندگی خود به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی داشته باشند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428215