۰

توزیع کمک های خیرخواهانه پرسنل انتظامی قصرقند در میان نیازمندان شهرستان+تصاویر

در راستای حمایت از امنیت غذایی شهروندان قصرقندی در کنار امنیت مالی و جانی آنان، کمک های خیرخواهانه پرسنل انتظامی قصرقند در میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.
توزیع کمک های خیرخواهانه پرسنل انتظامی  قصرقند در میان نیازمندان شهرستان+تصاویر
توزیع کمک های خیرخواهانه پرسنل انتظامی قصرقند در میان نیازمندان شهرستان+تصاویر
به گزارش پاپایا، پرسنل انتظامی قصرقند در یک اقدام خیرخواهانه با تهیه بسته های غذایی از خانواده های بی سرپرست و کم بضاعت این شهرستان حمایت کردند.
در همین راستا سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی کمک به مستمندان را وظیفه خود می داند، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کنار حفاظت از جان، مال و ناموس ملت شریف ایران، کمک و حمایت از خانواده های بی سرپرست و کم بضاعت جامعه را به عنوان وظیفه ذاتی خود دانسته و آن را دنبال میکند.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به جزئیات این اقدام خیرخواهانه کارکنان و پرسنل این مرکز، بیان کرد: در راستای حمایت از امنیت غذایی شهروندان قصرقندی در کنار امنیت مالی و جانی آنان، پرسنل انتظامی شهرستان در یک اقدام خیرخواهانه اقدام به خرید بساه های غذایی برای شهروندان نیازمند کردند.
وی با تاکید بر اینکه این اقدام ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد: ان شاالله در آینده نزدیک تعداد بیشتری از شهروندان قصرقند در این گونه طرح ها حمایت خواهند شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428270