۰
گزارش پاپایا از هجوم مانکن های خیابانی؛

بی‌عفتی و بی‌حجابی از مهمترین مصادیق تهاجم فرهنگی/ مانکن های متحرک خیابانی پیاده نظام دشمنان هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: آگاه‌سازی عمومی و اطلاع‌رسانی در باره آثار بدحجابی در جامعه میتواند نقش موثری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور ایفا کند.
بی‌عفتی و بی‌حجابی از مهمترین مصادیق تهاجم فرهنگی / زنان بی‌ حیا پیاده نظام دشمن هستند
بی‌عفتی و بی‌حجابی از مهمترین مصادیق تهاجم فرهنگی / زنان بی‌ حیا پیاده نظام دشمن هستند
به گزارش پاپایا، امروزه واژه بدحجابی یا بی حجابی را به صورت مکرر در ادبیات مردم جامعه می شنویم و عمق این پدیده غربی تاجایی در بطن جامعه پیش رفته است که باید گفت حمله به حجاب در جامعه اسلامی ایران یکی از بارزترین و شاخص ترین نمونه های تهاجم فرهنگی دشمنان برای نابودی باورهای دینی و ایرانی است.
هرچه هوا گرمتر شده این پدیده شوم به اوج خود رسیده و همگانی تر میشود انگار گرما بهانه ای برای مانکن های خیابانی است تا با استفاده از آن نمایش شوم ابتذال را روی سن آورده و جوانان را به تماشا بنشانند! این روزها نیز با فرا رسیدن ماههای گرم سال، بدحجابی بانوان و آقایان در خیابانها و معابر عمومی شهرهای ومخصوصا شهرهای  بزرگ کشور  به اوج خود می رسد است.
بی شک شما نیز این روزها با مانتوها و لباس هایی که روی آنها با حروف انگلیسی بزرگ جملاتی  حک شده روبه رو شده اید و مثل هر مدِ تازه واردی که بدون شناخت وارد کشور می‌شود و سریع فراگیر می‌شد، این مد و لباس هم خیلی زود پخش و حالا اصل این جمله یعنی چه و از کجا آمده است؟
ماجرا به همین جا ختم نمی شود  و این روزها علاوه براین با مانتوهایی در خیابان‌ شبیه به بیلبوردهای تبلیغاتی روبه‌رو می شویم و یا مواردی که عاری از هر نوع دکمه و یا بند است و یا نیمی از آن توری شکل است که باعث شده حجاب حجب خود را از دست بدهد.
 
بد حجابی نیازمند برخورد سالم و صحیح است
در همین رابطه حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گلایه از رواج بدحجابی در بین خانواده های ایرانی، اظهار داشت: متاسفانه چند سالی است که تهاجم فرهنگی دشمنان به اوج خود رسیده و اثرات شوم این پدیده را به وضوح میتوان در خیابان ها و میادین شهری مشاهده کرد.
وی افزود: پدر و مادر نقش کلیدی در تربیت فرزندان ایفا میکنند و اگر آنان به حجاب و عفاف باور داشته و به آن عمل کنند بی شک فرزندانشان هم با توجه به فرهنگ حاکم در خانواده به سوی حجاب جلب می شوند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه بدحجابی بزرگترین ضربه را به بنیان خانواده ها وارد میکند، بیان کرد: اگر اندکی به این موضوع فکر کنیم خواهیم فهمید که بدحجابی علاوه بر آسیب فردی موجب بروز مشکلات بزرگ اجتماعی می شود به گونه ای که زنان و مردان در خیابان ها با دیدن مانکن های متحرک آنان را با همسران خود مقایسه کرده و یا گرفتار بندهای شیطانی و نفس خود می شوند که هردو مورد میتواند موجب گسست بنیان های خانوادگی و طلاق شود.
وی ادامه داد: طلاق هم به نوبه خود باعث از بین رفتن صمیمیت خانواده و کشیده شدن فرزندان و زن و شوهر طلاق گرفته به خیابان ها می شود تا جایی که این پدیده به صورت زنجیره ای شوم هربار تکثیر شده و در آخر چیزی از عفت و حیای اسلامی در این افراد باقی نخواهد ماند.
بامری در پایان با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای خوب برای مقابله با تهاجمات فرهنگی ارائه الگوهای پوششی مناسب به خانواده ها از طریق برگزاری مستمر نمایشگاه های مد و لباس است، تصریح کرد: وقتی جامعه از پوشش درست و لباس مورد توجه جوانان خالی باشد جای خود را به مدهای غربی می دهد پس این  مهم باید مورد توجه متولیان فرهنگی قرار بگیرد تا علاوه بر کنترل بازار با تولید پوشاک مناسب جامعه دینی ایران و  برگزاری نمایشگاه های عرضه لباس اسلامی- ایرانی برای اغنای ذائقه زنان و دختران کشور اقدام کنند تا دیگر بهانه ای برای برخی افراد برای نبود پوشش های اسلامی در بازار وجود نداشته باشد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428320