۰
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز:

دستگیری سارقان حرفه‌ای ادارات سرباز/باند سرقت از مراکز دولتی شهرستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: با تلاش ماموران پلیس یک باند سه نفره سرقت از مراکز دولتی شهرستان به همراه اموال مسروقه دستگیر شدند.
دستگیری سارقان حرفه‌ای ادارات سرباز/باند سرقت از مراکز دولتی شهرستان متلاشی شد
دستگیری سارقان حرفه‌ای ادارات سرباز/باند سرقت از مراکز دولتی شهرستان متلاشی شد
سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سارقان اموال دولتی در شهرستان سرباز،  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال دولتی درسطح شهرستان و با توجه با اهمیت موضوع، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی سرباز برای دستگیری سارقان آغاز شد.  
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز افزود: ماموران انتظامی شهرستان سرباز با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، انجام برخی اقدامات خاص پلیسی، کار اطلاعاتی و بررسی سابقه سارقان سابقه دار در این منطقه موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه پس از اعتراف سارق به همدستی دو تن دیگر، عملیات دستگیری آنان آغاز شد، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سرباز پس از شناسایی و دستگیری دو سارق دیگر در بازرسی از مخفیگاهشان اموال سرقتی شامل ترانس برق، کابل فشار قوی، کولر گازی و دیگر اموال مسرقه را کشف شد.
مرادی ادامه داد: متهمان به سه فقره سرقت اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
وی در پایان با تقدیر از  همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امینتی و انتظامی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس بتواند در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428387