۰
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند:

بار کج به منزل نرسید/محموله ۵۰۰میلیونی کالای قاچاق در قصرقند توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: با هوشیاری پلیس، محموله 500میلیون ریالی پارچه های قاچاق در شهرستان کشف شد.
بار کج به منزل نرسید/محموله ۵۰۰میلیونی کالای قاچاق در قصرقند توقیف شد
بار کج به منزل نرسید/محموله ۵۰۰میلیونی کالای قاچاق در قصرقند توقیف شد
سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: در راستای برخورد جدی پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز و جلوگیری از ورود قاچاق کالا از مرزهای شرقی کشور، ماموران انتظامی شهرستان قصرقند حین گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی منطقه به یک خودروی وانت مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان قصرقند پس از بررسی مدارک راننده و بازرسی از این وانت موفق به کشف انواع البسه قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است، بیان کرد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق به هر شکل ممکن است که با توجه به تاثیر منفی این پدیده در اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی در کلیه یگان های تابعه و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق مقابله و مبارزه خواهند کرد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه واردات غیر قانونی و غیر مجاز اجناس قاچاق صدمات زیادی به تولید کنندگان داخلی وارد می‌کند، تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش کالا‌های غیر مجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428521