۰
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر:

بار کج به منزل نرسید/محموله 600میلیونی کالای قاچاق در نیکشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: با هوشیاری پلیس، 6 دستگاه خودرو پژو حامل 600میلیون ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان توقیف شدند.
بار کج به منزل نرسید/محموله 600میلیونی کالای قاچاق در نیکشهر توقیف شد
بار کج به منزل نرسید/محموله 600میلیونی کالای قاچاق در نیکشهر توقیف شد
سرهنگ غلامرضا بزی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت در راستای اجرای طرح رعد و برخورد جدی پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز و جلوگیری از ورود قاچاق کالا از مرزهای شرقی کشور، ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر حین گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی منطقه، موفق به توقیف 6 دستگاه خودرو پژو حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان شدند.  
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر پس از بررسی مدارک  و بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل شکر، برنج، چای، لاستیک، لوازم آرایشی و لوازم یدکی موتورسیکلت را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 600 میلیون ریال است، گفت: در این رابطه 6 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق به هر شکل ممکن است که با توجه به تاثیر منفی این پدیده در اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی در کلیه یگان های تابعه و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق مقابله و مبارزه خواهند کرد.
بزی در پایان با تاکید بر اینکه واردات غیر قانونی و غیر مجاز اجناس قاچاق صدمات زیادی به تولید کنندگان داخلی وارد می‌کند، تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش کالا‌های غیر مجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428644