۰
فرمانده انتظامی قصرقند:

فروش غیرقانونی زمینی در قصرقند/ کلاهبردار ۵۰۰ میلیونی دستگیری شد

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری فردی که با فروش غیرقانونی زمین 500میلیون ریال کلاه برداری کرده بود خبر داد.
فروش غیرقانونی زمینی در قصرقند/ کلاهبردار ۵۰۰ میلیونی دستگیری شد
فروش غیرقانونی زمینی در قصرقند/ کلاهبردار ۵۰۰ میلیونی دستگیری شد
سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری عامل کلاهبردار ۵۰۰ میلیونی قصرقند، اظهار داشت: در پی مراجعه حضور فردی به پلیس آگاهی این شهرستان و تنظیم شکایتی مبنی بر فروش غیرقانونی زمینی به متراژ 1200 متر، مراتب جهت بررسی و پیگیری سریع موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قصرقند قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و ضمن شناسایی متهم، وی را به جرم کلاهبرداری و فروش غیرقانونی زمین به مبلغ 500میلیون ریال دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان باید در خرید و فروش و انجام معاملات ملکی خود نهایت دقت را داشته باشند تا افراد کلاهبردار با استفاده از بی‌اطلاعی مردم نسبت به حقوق آنها نتوانند تعدی نکنند.  
نوری در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی امری ضروری است، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و اقدام مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رساني کنند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428542