۰
کارشناس مسائل سیاسی:

نیکی هیلی، مادر سیاه نمایی /آمریکا به دنبال تخریب چهره ایران است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: نه برجام و نه هیچ قرارداد دیگری در دنیا نمیتواند ما را مجبور کند تا در برابر هر درخواست نابجا سر خم کنیم.
نیکی هیلی، مادر سیاه نمایی /آمریکا به دنبال تخریب چهره ایران است
نیکی هیلی، مادر سیاه نمایی /آمریکا به دنبال تخریب چهره ایران است
عباس زاده در گفت و ‌گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: وقتی آمانو در بیانیه خود تایید میکند که ایران به تعهدات هسته ای خود عمل کرده است دیگر سخن گفتن از بازدید و تهدید توسط آمریکا بی معنی بوده و تنها یک بازی سیاسی کثیف است.
وی افزود: نیکی هیلی تنها به دنبال سیاه نمایی است و فکر میکند میتواند با داد و بیداد کردن و بازی سیاسی خود را فعال و ‌اثر گذار نشان دهد.
این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال تخریب ایران با هر بهانه ای است، بیان کرد: بی شک این هیاهو سازی غرب تنها با هدف تخریب ایران در جهان است چرا که به خوبی میدانند ایران در جهان جایگاه والائی را به دست آورده و به عنوان یک قدرت منطقه ای اثرگذاری زیادی در خاورمیانه و جهان دارد.
وی ادامه داد: حرف بازدید از مراکز نظامی یا هر نقطه دیگری در کشور چیزی نیست که به دستور آمریکا یا هر کشور غربی دیگری انجام شود و حتی اگر هم شیطان بزرگ با استفاده از کانال زور و دلار چنین خواستی را به آژانس تحمیل کند هم خطوط قرمز نظام اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد.
عباس زاده در پایان با تاکید بر اینکه بازدید از مراکز حساس کشور چیزی نیست که هر کسی بتواند آن‌ را درخواست کند، تصریح کرد: نه برجام و نه هیچ قرارداد دیگری در دنیا نمیتواند ما را مجبور کند تا در برابر هر درخواست نابجا سر خم کرده و آن را بپذیریم.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428569