۰
فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

یادواره گرامیداشت شهدای وحدت در شهرستان سرباز برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: به مناسبت هشتمین سالگرد شهدای وحدت ‘سرداران شهید شوشتری، محمدزاده ‘ یادواره گرامیداشت این سرداران رشید اسلام در شهرستان سرباز برگزار می شود.
یادواره گرامیداشت شهدای وحدت در شهرستان سرباز برگزار می شود
یادواره گرامیداشت شهدای وحدت در شهرستان سرباز برگزار می شود
سرهنگ رضا سبزعلیانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: به مناسبت هشتمین سالگرد شهدای وحدت ‘سرداران شهید شوشتری، محمدزاده ‘ یادواره گرامیداشت این سرداران رشید اسلام، 25 مهرماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه شهدا شمع های فروزان جاده های انقلاب اسلامی هستند، افزود: این نیروهای ارزشی و دلاورمردان پر افتخار انقلاب اسلامی در زمان حیات پر برکت خود تمام توان شان را برای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار بستند، حال وظیفه ماست که با قدردانی از تلاشها و مجاهدتهای آنان از اهداف والای اسلام و انقلاب پاسداری کنیم.
وی با اشاره به اقدامات مهم سردار شوشتری در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: خون سردار شهید شوشتری و سایر شهدای وحدت ماهیت ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان را بیش از پیش رسوا کرد و موجب تحکیم اتحاد و همدلی شیعه و سنی شد.
 
لازم به ذکر است که در ۲۶مهر۱۳۸۸ بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان سرلشگر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سیستان و بلوچستان و بیش از ۴۰ نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم این استان به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428625