۰
رئيس پليس راه جنوب سیستان و بلوچستان:

بی توجهی به حق تقدم، جان راکب موتورسیکلت را گرفت

رئيس پليس راه جنوب استان گفت: برخورد سواری پژو با یک دستگاه موتورسیکلت در محور نیکشهر به فنوج، جان راکب موتورسیکلت را گرفت.
بی توجهی به حق تقدم، جان راکب موتورسیکلت را گرفت
بی توجهی به حق تقدم، جان راکب موتورسیکلت را گرفت
سرهنگ يداله ستوده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به وقوع یک مورد تصادف در محور نیکشهر به فنوج، اظهار داشت: در ساعت 16 و 30 دقیقه عصر دیروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف منجر به فوت در 160 کیلومتری مسیر فرعی نیکشهر به فنوج، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسي در محل حادثه حاضر شد.
وی افزود: در این حادثه یک سواری پژو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کند که بر اثر شدت ضربه وارده راکب موتور سیکلت در محل فوت کرده و سرنشین دوم نیز مجروح می شود.
رئيس پليس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به علت این حادثه، بیان کرد: گشت تصادفات پلیس راه پس از حضور در محل و بررسی های کارشناسی، بی احتیاطی راکب موتورسیکلت و عدم رعایت حق تقدم را علت این تصادف دانست.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از محورهاي جنوب استان به صورت دوطرفه هستند، گفت: تمام رانندگان ملزم و موظف هستند تا حق تقدم سایر وسایل نقلیه را رعایت کرده و با توجه به  نکات ایمنی، سفري سلامت و سراسر شادی را برای خود و خانواده رقم بزنند.
ستوده در پایان با تقدیر از همکاری خوب رانندگان و مردم با پلیس، تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428654