۰
در کارگاه آموزشی وهابیت شناسی عنوان شد؛

غرب به دنبال خلق فتنه های جدید/فضای مجازی و ماهواره دست های شیطانی استکبار جهانی است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سرباز گفت: با وحدت اقوام و مذاهب اسلامی داعش روزهای پایانی خود را سپری می کند اما استکبار جهانی به دنبال خلق فتنه ای جدید برای جایگزینی داعش است.
غرب به دنبال خلق فتنه های جدید/فضای مجازی و ماهواره دست های شیطانی استکبار جهانی است
غرب به دنبال خلق فتنه های جدید/فضای مجازی و ماهواره دست های شیطانی استکبار جهانی است
به گزارش پاپایا، کارگاه آموزشی وهابیت شناسی با حضور مسئول مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان سرباز در محل مدرسه دخترانه عفت پیشین برگزار شد.
 
در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام بهزادی با تاکید بر اینکه فرقه انحرافی وهابیت جزء مذاهب شناخته شده اهل سنت نیست، اظهار داشت: درحال حاضر بزرگترین مسئولیت شیعه و سنی مقابله با جریان‌های تکفیری و افراطی گری در جهان اسلام است که برای نابودی اسلام ناب  تشکیل شده و هدفی جز ایجاد تفرقه و چند دستگی در جهان اسلام ندارد.
وی افزود: با گسترش چشمگیر اسلام در غرب و شرق، مستکبرین جهان به فکر راهی برای مقابله با آن می گشتند که در نهایت به پیشنهاد انگلستان، استکبار جهانی مذاهب‌ ساختگی چون وهابیت، بهائیت و جبهه القائده را ایجاد کرده و با حمایت گسترده مالی و تسلیحاتی آنها را پرورش داد تا باعث ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی شود.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سرباز با بیان این مطلب که فرقه های انحرافی تنها برای بدنام کردن اسلام ایجاد شدند، بیان کرد: وهابیت، بهائیت و جبهه القائده برای مقابل با رشد روزافزون اسلام در جهان و ایجاد اسلام هراسی ایجاد شدند که در حال حاضر نیز آمریکا و اسرائیل پا را یک قدم فراتر گذاشته و با تحقق مطلوب‌تر این هدف، مذهب‌های یاد شده را در مناطق مختلفی از جهان تقویت می‌کنند.
 
فرهنگیان و دانش آموزان باید برای افزایش بصیرت در جامعه تلاش کنند
وی با اشاره به رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره وهابیت، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری میفرمایند "آمریکا وهابیت را علیه و حدت مسلمین تجهیز کرده و آن را برای ضربه زدن به وحدت اسلام و  ایجاد پایگاهی (مثل اسرائیل) در بین جامعه مسلمان ها به وجود آوردند".
بهزادی اذعان داشت: از آنجا که این فرقه شیطانی فاقد هرگونه عمق عقیدتی و فکری جذب کننده است، سرمایه گذاری عظیمی از سوی عربستان و دیگر حامیان آنان برای تبلیغات رسانه‌ای و مجازی شده که لازم است معلمان عزیز در جلسات و کلاس های درس برای دانش آموزان خطرات این فرقه شیطانی را بیان کنند.
 
 فتاوای وهابیت باعث شرمساری و به دور از اخلاق است
وی با تاکید بر اینکه وهابیت همان جاهلیت مدرن عصر پیامبر اسلام(ص) است، تصریح کرد: اگر به سخنان و گفته های سران این فرقه توجه کنید به روشنی خواهید فهمید که در فتاوای وهابیت تناقص بیشماری وجود دارد و حتی تمامی این فتواها به دور از انسانیت و اسلام است به گونه ای که به دلیل دوری از اخلاق و ادب حتی نمی شود برخی از فتواهای آنان را به زبان آورد.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات شیطانی این فرقه منحرف به‌ویژه در کشور سوریه و عراق بر هیچ کسی پوشیده نیست، سرکردگان وهابی همه روزه با فتوای تکفیر شیعه و حتی اهل سنت، در کشورهای مسلمان سوریه، پاکستان، یمن، افغانستان و عراق موجب گسترش جنگ و خونریزی در جهان اسلام شده اند.
 
استکبار به دنبال نقشه ای جدید برای جایگزینی داعش است
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سرباز با اشاره به برخی آثار منفی تکفیر و آدم‌کشی وهابیون در سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی افزود: با تلاش و از خود گذشتگی جبهه مقاومت اسلامی و بسیج مردمی عراق و سوریه، داعش به صورت 99درصدی نابود شده و به تعبیری دیگر باید گفت اینک دیگر تاریخ مصرف داعش تمام شده است اما کشورهای استکباری با هدف سیاه‌نمایی  اسلام، دین‌گریزی جوانان و ایجاد تفرقه های مذهبی در میان مسلمانان، فتنه هایی جدید خلق خواهند کرد تا همچون داعش این اهداف را دنبال کرده و باعث ایجاد شکاف در جهان اسلام شود که این مهم نیازمند توجه و بیداری ملت های اسلامی است تا بار دیگر شاهد رشد سریع یک گروه تکفیری و فرقه شیطانی در منطقه نباشیم.
وی بیان کرد: ماهواره و فضای مجازی پایه های اصلی فتنه جدید استکبار جهانی است، امروزه شاهد رشد قارچ گونه شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت های اینترنتی هستیم که در برنامه های آنان روحانی نماهای شیعه کتابی در دست داشته و به مقدسات اهل‌سنت توهین می‌کند یا برعکس گروهی اهل سنت نما به اعتقادات شیعه توهین می کنند که این همان فتنه تازه استکبار برای ایجاد شکاف در جهان اسلام است به گونه ای که در بسیاری از موارد با تحقیقاتی که انجام شده، دفتر کار این سایت ها و یا استودیوهای تلویزیونی  مشترک بوده و حتی کارمندان آنان نیز یکسان هستند.
بهزادی در پایان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت وحدت و بصیرت، تصریح کرد: شما فرهنگیان و دانش آموزان نخبگان جامعه هستین و با توجه به آگاهی زیادی که از مسائل روز جامعه دارید وظیفه سنگین روشنگری و افزایش بصیرت در جامعه بر دوش شماست که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 428669