۰
علما شیعه و اهل سنت شهرستان سرباز عنوان کردند؛

لزوم شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان/آمریکا دشمن شماره یک آزادی و دینداری/وحدت امت مایه دلسردی استکبار جهانی است

علما و روحانیون شیعه و اهل سنت شهرستان سرباز از عموم مردم خواستند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضد استکباری 13آبان پاسخ محکمی به یاوه گویی های شیطان بزرگ بدهند.
لزوم شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان/آمریکا دشمن شماره یک آزادی و دینداری/وحدت امت مایه دلسردی استکبار جهانی است
لزوم شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان/آمریکا دشمن شماره یک آزادی و دینداری/وحدت امت مایه دلسردی استکبار جهانی است
به گزارش پاپایا، علما و روحانیون اهل سنت و تشیع شهرستان سرباز با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، اعلام کردند که راهپیمایی ضد استکباری سیزدهم آبان، نمایشی از وحدت و همدلی همه اقوام ایران اسلامی بوده و وظیفه ای شرعی هر مسلمانی است که برای نقش بر آب کردن توطئه دشمنان و اعلام نفرت از شیطان بزرگ، در راهپیمایی 13 آبان شرکت کند.
 
امام جمعه اهل سنت سرباز: 13 آبان نماد وحدت و استکبار ستیزی است
مولوی عنایت الله رسول زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و هریک از این اتفاقات تاریخی زمینه یوم الله 13 آبان را در کشور فراهم کرد.
وی سیزده آبان را روز اعلام پایداری ملت سلحشور و سرافراز ایران اسلامی در برابر شیطان بزرگ دانست و گفت: این روز نماد مبارزه همیشگی ما با استکبار و شناسنامه و هویت ملت ایران است.
امام جمعه اهل سنت سرباز ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راه پیمایی 13 آبان، بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضد استکباری 13آبان بر مواضع اصولی خود مهر تاییدی زده و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید پیمان کنند.
رسولی زاده حضور در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه ملی دانست و تصریح کرد: از تمامی مردم فهیم شهرستان سرباز دعوت میکنم تا همچون همیشه در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت کنند.
 
امام جمعه اهل سنت راسک : راهپیمایی 13آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است
مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر لزوم شرکت اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز استکبار ستیزی، اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13آبان  وحدت خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی با اشاره به رشادت های شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز، افزود: از خودگذشتگی شهید فهمیده به گونه‌ای بود که حضرت امام خمینی(ره) از این نوجوان 13ساله بسیجی به عنوان رهبر ملت یاد کردند و این مهم نشان دهنده اهمیت قدم گذاشتن در راه این شهید بزرگوار است.
امام جمعه اهل سنت راسک  با بیان اینکه راهپیمایی 13آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ باید بداند تا زمانی که سیاست های استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانه آمریکا بر علیه  ایران و سایر ملل مظلوم جهان و دولت های آزادیخواه و عزت طلب ادامه دهد، ملت شریف ایران اسلامی با آنان مقابله کرده و "مرگ بر آمریکا" را به عنوان اصلی ترین و مهم ترین شعار خود فریاد خواهند زد.
مولوی رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: باید تمامی مسئولین، دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم با حضوری گسترده، پرشور و انقلابی در تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان، حاضر شده و خشم و نفرت  خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.
 
امام جمعه اهل سنت پیشین: 13 آبان یاد آور ظلم و ستم شیطان بزرگ
مولوی نظام الدین روانبد در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: شهید حسین فهمیده الگو و اسوه شجاعت و ایثار برای دانش آموزان است.
وی حضور همه اقشار مردم در این راهپیمایی را ضروری دانست و افزود: حضور دانش آموزان می تواند در این راهپیمایی زمینه ساز شناخت بیشتر آرمانهای انقلاب اسلامی و حمایت آنها از ایران باشد.
امام جمعه پیشین ادامه داد: 13 آبان یاد آور ظلم، ستم و حرمت شکنی های همیشگی شیطان بزرگ نسبت به امت اسلامی است.
وی در پایان ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: صلابت حضور مردم در این راهپیمایی عظیم ملی، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز: 13 آبان نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران است
حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه همچون برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده و سالروز نمایشی ضد استکباری است تا همه ملت های آزاده بدانند که همه قدرت های شیطانی از درون پوچ و پوشالی هستند و در برابر وحدت و مبارزه جمعی همچون شبنم صبح گاهی نابود خواهند شد.
وی با اشاره به بزرگی و رشادت های شهید حسین فهمیده، بیان کرد: این نوجوان 13 ساله نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار و دشمنان انقلاب بود و با وجود سن کم با شجاعتی بی نظیر و مثال زدنی به خوبی توانست با ایثار جان و نثار خون خود از خاک وطن دفاع کند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در ادامه اذعان داشت: این روز به عنوان برگ زرین در تاریخ پر افتخار ملت ایران ثبت شده و تا ابد نیز ماندگار خواهد بود تا یادآور شکست استکبار در برابر آزادی و دینداری باشد.
بامری در پایان گفت: از همه مردم متدین شهرستان سرباز، دعوت میکنم تا در این راهپیمایی ضد استکباری که نمادی از بیداری و بصیرت ملت ایران بر علیه ظلم و استکبار جهانی است حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428674