۰
امام جمعه شهرستان سرباز:

وحدت و همدلی رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بود/فرهنگ بسیج باید درجامعه نهادینه شود

امام جمعه شهرستان سرباز گفت : آنچه باعث پیروزی جبهه مقاومت بر داعش با آن همه حمایت های مستقیم و غیرمستقیم از سوی غرب شد تنها وحدت، همدلی و باورهای دینی رزمندگان اسلام بود.
وحدت و همدلی رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بود/فرهنگ بسیج باید درجامعه نهادینه شود
وحدت و همدلی رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بود/فرهنگ بسیج باید درجامعه نهادینه شود
به گزارش پاپایا، حجت الاسلام قادر بخش بامری در خطبه های این هفته نماز جمعه راسک با تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی، اظهار داشت: وحدت و همدلی همه نیروهای حاضر در جبهه مقاومت اسلامی موجب پیروزی نیروهای حق بر علیه باطل شد.
وی افزود: وحدت رمز پیروزی مسلمین در همه بحران های گذشته و آینده است که پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش نمونه خوبی برای این همدلی و همکاری همه اقوام و مذاهب بود.
امام جمعه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه حضور به موقع سردار سلیمانی از عوامل اصلی پیروزی بر داعش بود، بیان کرد: جمهوری اسلام ایران همواره از ملتهای مظلوم جهان حمایت کرده است چراکه یکی از آرمان های انقلاب ملت ایران استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان بود.
وی ادامه داد: استکبار دست روی دست نخواهد گذاشت و به دنبال جایگزین کردن فتنه ای جدید به جای داعش خواهد بود که برای مقابله با آن باید همه ملت های مسلمان با حفظ وحدت آماده باشند.
بامری همچنین با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه از بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که از ابتدای انقلاب تا به امروز برای حفظ امنیت و آبادانی کشور تلاش کرده و همیشه در بدترین شرایط به کمک ملت و کشور آمده اند.
وی در پایان با تقدیر از اقدامات بسیج و سپاه در کشور، تصریح کرد: بسیج خود یکی از نمونه های وحدت همه اقوام و اقشار ملت ایران است به گونه ای که از هر قوم و مذهبی در این نیروی مردمی حضور داشته و با همدلی برای آبادانی کشور تلاش میکنند.
 
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428755