۰
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز؛

ساده زیستی و قناعت درزندگی موجب تقویت و استحکام خانواده است

حجت الاسلام علی بامری: هرچقدر ساده زیستی و قناعت در بین خانواده ها رواج داشته باشد به همان اندازه پایه های زندگی خانوادگی نیز محکم و استوار خواهد بود.
ساده زیستی و قناعت درزندگی موجب تقویت و استحکام خانواده است
ساده زیستی و قناعت درزندگی موجب تقویت و استحکام خانواده است
به گزارش خبرنگار پاپایا، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز درحاشیه مراسم "بنیان خانواده،جوان و سبک زندگی اسلامی " به راهکارهای تحکیم بنیان خانواده و راه‌های شناخت زوجین از خصوصیات اخلاقی یکدیگر اشاره کرد و گفت: زوج‌های جوان با شناخت این راهکارها بهتر می‌توانند خانواده خود را مدیریت کنند.
حجت الاسلام علی بامری محبت و صداقت زوجین نسبت به یکدیگر را از جمله راهکارهای تحکیم بنیان خانواده عنوان و بیان کرد: زنان و مردان با توجه به این مولفه ها می‌توانند عشق و محبت و اعتماد ‌را در زندگی افزایش دهند.
وی با اشاره به ساده زیستی مردم در گذشته افزود: هرچقدر ساده زیستی و قناعت در بین زوج های جوان رواج داشته باشد به همان اندازه پایه های زندگی آنان در آینده محکم و استوار خواهد بود و خانواده ها باید ساده زیستی و قناعت را از کودکی به فرزندانشان بیاموزند تا در بزرگسالی و مواجهه با زندگی بتوانند با پیروی از این الگو زندگی موفقی داشته باشند.
بامری افزود: زوجین با احترام متقابل به ویژه در هنگام انتقاد از یکدیگر، اعتماد و گذشت کردن می‌توانند زندگی توام با آرامش و آسایش داشته باشند و مشکلات پیش روی خود را با صبوری و بصیرت برطرف کنند.
کد مطلب: 423060