۰

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی/مراکز درمانی سرباز آماده خدمت رسانی 24 ساعته

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز از ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت شبانه‌روزی به همشهریان و مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.
ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی/مراکز درمانی اماده خدمت رسانی 24 ساعته
ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی/مراکز درمانی اماده خدمت رسانی 24 ساعته
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی و همشهریان محترم در ایام نوروز انجام شده است.
وی با تاکید بر ایجاد محیط مساعد و بهداشتی برای مسافران نوروزی اظهار داشت: تمام مراکز بهداشتی درمانی شهرستان سرباز در ایام تعطیلات نوروز طی برنامه‌ریزی جامع آماده خدمات رسانی به همشهریان و مهمانان نوروزی هستند.
شیما نقی زاده  با بیان اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی ولایت راسک آماده خدمت به مهمانان و مسافران نوروزی است، تصریح کرد:بخش اورژانس این بیمارستان به صورت شبانه روزی ازلحاظ نیروی انسانی شامل تیمی متشکل از کارشناسان مامایی، مبارزه با بیماریها، بازرسان بهداشت محیط، پزشکان عمومی، کادر اورژانس، پرستاران، فوریتهای پزشکی و پزشکان متخصصص در ایام نوروز خدمات بهداشتی درمانی  را به مسافرین نوروزی و همشهریان محترم ارائه می کنند.
وی با اشاره به این که تدابیر لازم برای تامین داروی مورد نیاز در ایام نوروز اندیشیده شده است،افزود: داروخانه های کشیک شهرستان در این ایام باز است و خدمات دارویی مورد نیاز مسافران ارایه می شود.
این مسئول یادآور شد:  با توجه به احتمال نیاز مسافرین و مردم شریف شهرستان سرباز به خدمات آزمایشگاهی، آزمایشگاه مرکز بهداشت این شبکه در ایام نوروز فعال خواهد بود.
نقی زاده در پایان با تاکید بر رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد محیط بهداشتی ضمن فراهم‌آوری سلامت گردشگران و مسافران نوروزی زمینه افزایش آنان در شهرستان سرباز فراهم شود.  
کد مطلب: 423200