۰
دعوت علمای اهل سنت برای حضور در روز قدس؛

راهپیمایی روز قدس نمایش انزجار از داعش و صهیونیست / شیعه و سنی برادارانه در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: از مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان سرباز و اقشار مختلف ایران دعوت میشود تا در روز جهاني قدس با اتحاد، وحدت و قصد قربت در راهپيمايي يوم‌الله قدس شرکت کنند .
تاکید بر لزوم شرکت در روز جهاني قدس/ راهپیمایی روز قدس نمایش انزجار از داعش و صهیونیست است
تاکید بر لزوم شرکت در روز جهاني قدس/ راهپیمایی روز قدس نمایش انزجار از داعش و صهیونیست است
به گزارش پاپایا، روز قدس ، روز یکپارچگی و اتحاد جهان اسلام و روز هم  صدایی بر علیه دشمنان اسلام به ویژه رژیم جعلی اسرائیل و صهیونیسم است، چراکه روز قدس  میراث جاودان غیرت دینی و غیرت سیاسی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی،  فرصت با ارزشی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از سرزمین غصب شده فلسطین است چراکه روز قدس نشانه عدم فراموشی قدس و مردم مظلوم فلسطین تا زمان نابودی اسرائیل است.

در همین راستا امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، بر اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف مردم از شیعه و اهل سنت در راهپیمایی ضد استکباری این روز تأکید کرد و گفت: حضور باشکوه مردم ولایت مدار سرباز در راهپیمایی روز قدس پیامی روشنی برای دشمنان جهان اسلام است.
مولوی عنایت الله رسولی زاده تصریح کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس همواره از اهمیت بالایی در بین مسلمین جهان برخوردار بوده است اما امسال به دلیل شرایط خاص و کشتار گسترده مسلمانان در کشورهای اسلامی با حمایت مستقیم امریکا و اسرائیل، این حساسیت چندین برابر قبل شده است.
 
اسرائیل، کثیف ترین رژیم جهان است

وی با اشاره به اینکه اسرائیل، کثیف ترین رژیم جهان است، بیان کرد: روز جهانی قدس اعلام انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل  است و آزادسازی قدس از چنگال صهیونیست ها و دفاع از مظلومین جهان اسلام از اهداف اصلی همه مسلمانان جهان است.
رسولی زاده افزود: رژیم اشغالگر قدس و آمریکا با گسترش تفکرات تکفیری باعث به وجود آمدن داعش شدند و با استفاده از تفرقه مسلمانان و گسترش این تفکر، علاوه بر نابودی کشورهای اسلامی،باعث شدند تا نگاه های جامعه بین الملل  از جنایات اسرائیل دور شود.
وی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: کشورهای مدعی حقوق بشر با پنهان شدن پشت شعارهای توخالی و سیاسی حقوق بشری مشغول ضربه زد به اسلام ناب محمدی هستند و با حمایت از گروه های تروریستی و دولت های جنایت کار منطقه در فکر نابودی وحدت مسلمانان هستند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز با دعوت از مردم روزه دار شهرستان سرباز برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: از مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان سرباز و اقشار مختلف ایران دعوت میشود تا در روز جهاني قدس با اتحاد، وحدت و قصد قربت در راهپيمايي يوم‌الله قدس شرکت کنند و با حضور حماسي خود، همچون سال های گذشته، وحدت و استکبار ستیزی ملت ایران را به رخ مستکبران و مستبدان جهان بکشند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423694