۰

دستگیری 140باند سرقت در استان/ یکی از سارقین پست های برق در نیکشهر دستگیر شد

رئیس دایره سرقت پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد: در رابطه با سرقت های مسلحانه به پست های برق در شهرستانهای سرباز و نیکشهر یک نفر دستگیر شد.
باند
سرقت
دستگیری
باند سرقت دستگیری
به گزارش پاپایا، سرهنگ حسین سنچولی در گفت و گو با دادمردان، در رابطه با بازده زمانی کشف سرقت اظهار داشت: دستگیری بسته به نوع سرقت متفاوت است برای مثال دریک سرقت ادوات سرقت به جا مانده و به وسیله آن پلیس سریع تر میتواند سارق را شناسایی کند.
رئیس دایره سرقت پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در 7 ماهه نخست سال جاری 80 درصد سرقت های رویداده در استان کشف شده است.
وی  افزود: با در نظر گرفتن فراوانی جرم 4 جرم بیشترین فراوانی را در استان دارد جرایم خورد، سرقت موتور سیکلت، سرقت لوازم داخل خودرو و سرقت منزل و در همین راستا پلیس بیشترین قدرت خود را برای پیشگیری از این جرایم به کار می بریم.
وی با اشاره به سرقت های کشف شده در استان بیان کرد: قریب به 140 باند سرقت در استان طی 7 ماهه نخست سال کشف شده که در این بین 60 درصد جرایم کل استان در زاهدان به وقوع پیوسته و بعد از آن ایرانشهر، چابهار و خاش در رتبه های بعدی قرار دارند.
سرهنگ سنچولی با اشاره به گستردگی استان و خطوط انتقال برق که در اقصی نقاط استان و جود دارد خاطر نشان کرد: تا کنون شاهد سرقت های زیادی در این رابطه بوده ایم و در همین راستا باندهای زیادی دستگیر شده اند و در چند ماهه اخیر در منطقه نیکشهر و سرباز با سرقت پست های برق رو به رو بوده ایم که در این رابطه یک نفر دستگیر شده و پرونده همچنان در دست پیگیری است.
رئیس دایره سرقت پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به کاهش 6 درصدی جرایم در استان طی 7 ماهه نخست سال، گفت: در رابطه با مالخران نیز تا کنون 300مالخر در استان دستگیر شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426026