۰

کاهش 36 درصدی سرقت مسلحانه در استان/باید هر چه زودتر برخی مشکلات امنیتی بانکها برطرف شود

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: بر اساس آمار در 8 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته سرقت های مسلحانه با 36 درصد کاهش رو به رو بوده است.
کاهش
مسلحانه
سرقت
کاهش مسلحانه سرقت
به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در جلسه پیشگیری از سرقت بانکها با گلایه از برخی موارد امنیتی موجود در بانکهای شهر زاهدان، اظهار داشت: در حال حاضر برخی از شعبات بانک ها در نقطه کور قرار گرفتند که باید در خصوص جابه جایی انها اقدام شود.
سرهنگ عارفی نژاد ادامه داد: بر اساس آمار در 8 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته سرقت های مسلحانه با  36 درصد کاهش رو به رو بوده است.
وی افزود: از ابتدای سال 725 مورد آژیر بانک در فرماندهی انتظامی به صدا آمده که تقریبا همه موارد از روی سهل انگاری و یا اشتباه به صدا در آمده است.
این مسئول نظامی با تاکید بر لزوم جابجایی برخی شعبه های بانک های شهر زاهدان، بیان کرد: تعدادی از شعب بانکی شهرستان زاهدان در نقاط کوری واقع شده است که باید نسبت به جابه جایی آنها اقدام شود.
وی تصریح کرد: زاهدان در بحث سرقت بانک ها شرایط بهتری نسبت به دیگر شهرستان های استان دارد.
فرمانده انتظامی زاهدان در پایان با گلایه از نبود نگهبان مسلح در بسیاری از شعب بانکی شهر زاهدان، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد زیادی از بانک های زاهدان نگهبان مسلح ندارند که این مشکل باید هر چه زودتر برطرف شود.
 انتهای پیام//
کد مطلب: 426814