۰

هفته وحدت نمادی از انسجام شیعه و سنی است/برگزاری 3 برنامه محوری به مناسبت هفته وحدت در زهک

فرماندار زهک گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای نشان دادن انسجام و اتحاد اهل تشیع و تسنن در جامعه است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره گیری شود.
فرماندار
زهک
شیعه و سنی
فرماندار زهک شیعه و سنی
به گزارش پاپایا؛  به نقل ازعصرهامون، جمشید رخشانی نسب در عیادت و دیدار مدیران دستگاه های اجرایی و امام جمعه اهل تشیع زهک با امام جمعه اهل تسنن این شهرستان که در بستر بیماری به سر می برد، ضمن آرزوی بهبودی وی، افزود: وحدت، همدلی و یکپارچگی مسلمانان در نقاط مختلف جهان به ویژه ایران اسلامی رمز موفقیت مسلمانان در مقابله با دشمنان دین مبین اسلام و استکبار جهانی است.
وی ادامه داد: هرچه همدلی، اخوت و برادری میان ملت های مسلمان بیشتر شود زمینه های بالندگی و رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی نیز بیشتر فراهم می شود. رخشانی نسب در ادامه با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: نشست علمای اهل تسنن و تشیع، محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از جمله برنامه های محوری است که برای برنامه ریزی در طی هفته وحدت در این شهرستان برنامه ریزی شده است. فرماندار زهک در پایان خواستار حضور مردم، مسئولان و علمای تشیع و تسنن در این برنامه ها شد و تاکید کرد: دشمنان اسلام نمی توانند وحدت و انسجام امت اسلامی را ببینند، از این رو تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین این امت انجام می دهند و در این راستا مردم باید هوشیار بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.  انتهای پیام/
کد مطلب: 426567