۰
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

۲۰۳۰ سند خیانت فرهنگی است/دانشجویان باید مطالبه گری کنند

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: امضاء و اجرای ۲۰۳۰ سند خیانت فرهنگی است و اگر در برابر آن اقدامی انجام نشود باید فاتحه فرهنگ را خواند.
۲۰۳۰ سند خیانت فرهنگی است/دانشجویان باید مطالبه گری کنند
۲۰۳۰ سند خیانت فرهنگی است/دانشجویان باید مطالبه گری کنند
به گزارش پاپایا، سرهنگ علیرضا کیخا در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور راسک اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب مختلف کشور هستند.
 
وی افزود: ملت آگاه و با بصیرت ایران هیچ گاه اسیر تفرقه دشمنان نشده و همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تمامی ظلم و استکبار همه اقوام ایرانی از هر دین و مذهبی در کنار هم از ایران دفاع کردند امروز نیز مدافعان شیعه و سنی در سوریه و عراق برای دفاع از حریم اسلام ناب محمدی(ص) تلاش می‌کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ همواره به بهانه های حقوق بشر در حال کشتار مسلمین است، بیان کرد: آمریکایی که امروز خود را مدافع حقوق بشر میداند بزرگترین ناقض حقوق بشر بوده است در یک زمان۳۰۰ نفر مسافر هواپیمای ایرانی که ۲۵ نفر آنان را مسافران بلوچ تشکیل میدادند را با شلیک موشک به شهادت میرسانند و حالانیز با حمایت از داعش مسلمین را به خاک و خون میکشند.
وی در ادامه به بیان جزییاتی از سند ۲۰۳۰ پرداخته و گفت: برخی مسئولین تاجایی پیش رفته اند که امروز سندی در کشور امضا شده است که برابری جنسی را آرمان خود دانسته و بر همین اساس دروس مربوط به حوزه ایثار و شهادت را حذف کرده است، سوال ما از این ارفاد خود فروخته این است که آیا امام و انقلاب این را می خواستند؟!
 
کیخا خاطرنشان کرد: امضاء و اجرای ۲۰۳۰ سند خیانت فرهنگی است، سند جنایت کسانی که آن را تنظیم کرده اند و اگر در برابر آن اقدامی انجام نشود و بنا باشد ۲۰۳۰ ادامه پیداکند باید فاتحه فرهنگ را خواند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه دانشجویان باید ولایت مدار و مطالبه گر باشند، تصریح کرد: اگر روشنگری مقام معظم رهبری نبود دولت هنوزهم بدون اطلاع مردم این سند را پیگیری میکرد پس لازم است تا دانشجویان با مطالبه گری و پیروی از ولایت فقیه در برابر چنین اقداماتی ایستادگی کرده و از دولت سوال کنند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428130