۰
فرماندهي انتظامي نیکشهر:

اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان نیک شهری/کمک به مستمندان از بهترین عبادات است

فرماندهي انتظامي نیکشهر از توزیع 35 بسته حمایتی بین نیازمندان وخانواده های بی بضاعت در دو روستای این شهرستان خبر داد.
اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان نیک شهری/کمک به مستمندان از بهترین عبادات است
اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان نیک شهری/کمک به مستمندان از بهترین عبادات است
سرهنگ غلامرضا بزی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برگزاری دومین مرحله از طرح کمک به نیازمندان نیکشهر، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جهادی و خداپسندانه کمک به مستمندان، فرماندهی انتظامی نیکشهر با شناسایی خانواده های بی بضاعت ونیازمند دو روستا در حوزه استحفاظی شهرستان که ساکنین آن فاقد هرگونه در آمد مالی و کار ثابت بودند اقدام به کمک به آنان کرد.  
وی افزود: با شناسایی دو روستا در شهرستان که تعداد 35 خانواده فاقد کار و در آمد بوده و قادر به تامین مایحتاج زندگی روز مره نبودند و با تلاش و همت کارکنان انتظامی تعداد 35 بسته حمایتی تهیه و توزیع شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر با تاکید بر اهمیت کمک به نیازمندان و مستمندان جامعه، بیان کرد: ما نباید نسبت به هم نوعان خود که قادر به تامین ساده ترین نیازهای زندگی خود و خانواده نیستند بی تفاوت باشیم و باید با پیروی از سیره و روش زندگی معصومین (ع) همیاری و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خوب قرار دهیم.
وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی حفاظت از جان، مال و ناموس مردم بوده و این نیرو در همه حال خود را یار و یاور مستضعفان و نیازمندان جامعه بوده و کمک به آنان را یک عبادت میداند.
بزی در پايان با تأکيد بر استمرار اینگونه طرح هاي کمک رسانی به خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت شهرستان نیکشهر، تصریح کرد: با برنامه ريزي انجام شده در آینده نزدیک این طرح در تمام نقاط شهرستان انجام خواهد شد تا خانواده های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428199