۰
در حاشیه بازدید از طرح های بهداشتی عمرانی نیکشهر عنوان شد:

افتتاح بیش از 10طرح بهداشتی و عمرانی در بخش مرکزی نیکشهر/افزایش شاخص های درمانی برنامه دولت در استان

بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: همزمان با هفته دولت امسال و با هدف ارتقای شاخص های درمانی شهروندان بیش از 10 طرح بهداشتی عمرانی در این بخش افتتاح می شود.
افتتاح بیش از  10طرح بهداشتی و عمرانی در بخش مرکزی نیکشهر/افزایش شاخص های درمانی برنامه دولت در استان
افتتاح بیش از 10طرح بهداشتی و عمرانی در بخش مرکزی نیکشهر/افزایش شاخص های درمانی برنامه دولت در استان
به گزارش پاپایا، صبح امروز بخشدار مرکزی نیکشهر همراه با شماری از مسئولان شهرستانی از طرح های در دست ساخت  مرکز بهداشتی درمانی، گیرنده دیجیتال، ساختمان جدید دهیاری روستای مخت، گیرنده اپراتور همراه ایرانسل، پارک هزار هکتاری، زمین فوتبال و سایر طرح های روستای جلائی کلگ این شهرستان بازدید کردند.
مجتبی بلوچ زهی در حاشیه بازدید از طرح های بهداشتی عمرانی بخش مرکزی شهرستان نیکشهر در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی درمانی شهرستان؟، مرکز بهداشتی درمانی دهستان مخت با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.
وی افزود: در همین راستا مرکز بهداشتی درمانی روستای کوچینک از توابع شهرستان نیکشهر نیز  در هفته دولت امسال آماده بهره برداری است تا مردم عزیز این روستا از حداقل امکانات بهداشتی درمانی بهره مند شوند.
بخشدار مرکزی نیکشهر با اشاره به دیگر طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت، بیان کرد: ساخت ساختمان های دهیاری روستاهای مخت، جلایی کلگ، چاهان، جدول گذاری روستای چاهان، ملوران و چندین پروژه دیگر با اعتبار مستقیم دهیاری های شهرستان نیکشهرآماده بهره برداری در هفته دولت است.
وی ادامه داد: تمامی تلاش بخشداری مرکزی نیکشهر بر به پایان رساندن این طرح ها متمرکز شده تا بتوانیم در هفته دولت هدیه خوبی به مردم ولایت مدار این منطقه بدهیم.
بلوچ زهی در پایان  با بیان اینکه به منظور سنجش کیفی روند اجرایی پروژه های در دست ساخت و همچنین بررسی مسائل و مشکلات روستائیان در این منطقه،  بازدید های ماهانه انجام خواهد شد، تصریح کرد: هدف ما نظارت مستمر بر روند اجرای کار و آشنا شدن با مشکلات مردم منطقه است تا در کنار پیشبرد اهداف گذشته برای آینده نیز برنامه ریزی های درستی با شناخت کافی از کمبودها داشته باشم.
 
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428449