۰
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر:

برگزاری دوره آموزش حفظ قرآن در نیکشهر/عمل به آیات الهی موجب نجات از عذاب الهی است

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی یک دوره آموزشی جزء 30قرآن کریم ویژه کارکنان و کارمندان انتظامی نیکشهر آغاز شد.
برگزاری دوره آموزش حفظ قرآن در نیکشهر/عمل به آیات الهی موجب نجات از عذاب الهی است
برگزاری دوره آموزش حفظ قرآن در نیکشهر/عمل به آیات الهی موجب نجات از عذاب الهی است
حسین‌اصغر روکی، در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم از امروز، ویژه ارتقاء شاخص های دینی و قرآنی در مسجد حضرت علی‌ابن ابیطالب(ع) شهرستان نیکشهر آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی مختص کارکنان انتظامی است، افزود: همه پرسنل کادر نیروی انتظامی اعم از افسران، درجه‌داران و همچنین سربازان وظیفه این نهاد مقدس میتوانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر با بیان این مطلب که این دوره آموزشی با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و تبلیغات اسلامی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه این دوره علاوه بر صحبح خوانی، آموزش جزء سی قرآن کریم است و  در پایان نیز به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، گواهینامه معتبر قرآنی اهدا خواهد شد.
روکی با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در شهرستان نیکشهر، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مختلف حفظ، قرائت و تجوید قرآن، محافل انس با قرآن و نیز کرسی‌های تلاوت در مناسبت‌های گوناگون و با حضور قاریان برتر بومی و کشوری از جمله برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر است که همواره در مناسبت های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت انس با قرآن کریم، گفت: نبی مکرم اسلام همواره با تاکید از لزوم انس با قرآن و اهل بیت(ع) سخن گفته و آن را موجب رهایی از مشکلات دنیوی و نجات از عذاب الهی در آخرت دانسته اند و لازم است هر مسلمان با توجه به اهمیت این موضوع به صورت روزانه آیات قرآن کریم را قرائت کند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428612