۰
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خبرداد؛

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به ۸۰۸ نفر از شهروندان سرباز

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 808 نفر از مردم مناطق روستایی شهرستان سرباز در راستای طرح تحول نظام سلامت از خدمات رایگان دندانپزشکی این دانشکده بهره مند شدند.
ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به 808 نفر از شهروندان سربازی
ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به 808 نفر از شهروندان سربازی
 فرهاد دادگر در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به آغاز طرح ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی به شهروندان ساکن جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با استقرار کلینیک سیار خدمات دندانپزشکی در مرکز بهداشت شهرستان سرباز خدمات عادلانه و رایگان سطح 2 دندانپزشکی به مردم این منطقه ارائه شد.
وی با تاکید براهمیت سلامت بهداشت دهان و دندان، افزود: بیشتر مردم این منطقه مشکلاتی از قبیل بیماری های دهان و دندان دارند که هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار است تا مشکلات آنان حل شده و بتوانند از خدمات عادلانه دندانپزشکی استفاده کنند.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر بیان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات بهداشتی مناسب شاهد ارتقای شاخص های سلامت دهان و دندان در سطح منطقه باشیم.
وی با اشاره به مدت زمان اجرای این طرح در شهرستان سرباز، گفت: در راستای برنامه های طرح تحول نظام سلامت در بخش دهان و دندان و افزایش ارائه خدمات، کلینیک سیار دندانپزشکی این دانشکده به مدت 2 هفته در مناطق محروم شهرستان سرباز مستقر و خدمات مربوطه را ارائه کرد.
دادگر ادامه داد: این کلینیک سیار تاکنون در روستاهای نسکند، پشامگ، رئیس آباد و کشاری شهرستان سرباز خدمات رایگان دندانپزشکی را به مردم این منطقه ارائه کرده است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه طرح ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی ادامه دار بوده و در دیگر مناطق استان نیز اجرا خواهد شد، تصریح کرد: مقرر شده تا این کلینیک سیار در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش هزینه های پرداختی، خدمات دندانپزشکی را به مردم شهرستان قصرقند نیز ارائه کند تا همه مردم استان از این خدمات بهره مند شوند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428692